Aparcament Estivella. Forat Bòfia. Prats Bacies

Photo ofAparcament Estivella. Forat Bòfia. Prats Bacies Photo ofAparcament Estivella. Forat Bòfia. Prats Bacies Photo ofAparcament Estivella. Forat Bòfia. Prats Bacies

January 3, 2018
January 2018

•   5 2 Reviews

near La Coma, Catalunya (España)

Pujant, passem pel Forat de la Bòfia (antic pou de glaç).
Un cop als Prats, podem pujar al Puig Morreres, però no és molt recomanable en dies de vent com avui.
Ens arribem al Refugi de la Bòfia (refugi en runes), on agafem una pista que va pujant, fins que en un punt que s’obre, anem cap a l’esquerra per anar a buscar un circuit de raquetes marcat en color negre que baixa del Pedró dels Quatre Batlles. I ja baixem fins l’aparcament seguint aquest circuit.

Forat Bòfia

Refugi en runes

• Photo of lgarcia9
    lgarcia9 Feb 3, 2019

Ens ha agradat molt la ruta. Un paisatge fantàstic.

• perepere Mar 19, 2022

Gràcies per penjar la ruta i la descripció. Ens ha fet un dia una mica rúfol però l'hem disfrutat igualment

Bonica ruta, fàcil de seguir i sortida des del mateix parking