Photo ofAnar i tornar de Guardiola a l'Ermita de Sant Joan Avellanet, per Sant Llorenç i Via del Nicolau Photo ofAnar i tornar de Guardiola a l'Ermita de Sant Joan Avellanet, per Sant Llorenç i Via del Nicolau Photo ofAnar i tornar de Guardiola a l'Ermita de Sant Joan Avellanet, per Sant Llorenç i Via del Nicolau

February 8, 2018
February 2018

near Guardiola de Berguedà, Catalunya (España)

sortim del parking del Restaurant El Raco de l'Avi a Guardiola de Bergada
agafem el carrer de pujada i atravessem la crta, anem amunt direccio Sant Llorenç
es cami de pista fins que arribem a l'esmentada Ermita de Sal Llorenç Prop Baga
continuem per corriol de pista planer i entrem a bosc seguint direccio Coll Turbians
saltem a pista ampla de la Crta i seguim de baixada fins trobar a ma esquerra
el panell informatiu de la Via del Nicolau, agafem corriol de lleugera pujada i ja seguim
sempre principal que esta marcat amb pals i anrem trobant tunels, ponts i una vagoneta
al final fem pujada cap l'esquerra per arribar a l'Ermita de Sant Joan de l'Avellanet
despres desfem el cami fins una cruilla que a ma esquerra tambe indica Via Nicolau
i ja com en la pujada fins Avellanet anem seguint les estaques d'indicadors de trams
al final sortirem a la darrera casa i a pista de ciment que mes enlla ens treu a la crta
ja nomes ens queda desfer un tram fins tombar a l'esquerra cap el parking
(nosaltres per tal de no juntar pujada i baixada, hem tirat una cantonada avans)