Al Oest dels Estanys de Gemena 30/12/2010

January 1, 2011
December 2010

near Erill la Vall, Catalunya (España)

El primer cop que vaig intentar arribar als Estanys de Gemena, després de travesar una tartera amb perilla per culpa de la neu, vaig perdre les fites i vaig recular. Aquest cop, en arribant al Pla de la Cabana vaig decidir buscar/crear un camí mes comoda pujant a un coll que creia que faria surtir al oest del Estany Baix. Realment vaig sortir molt més a l'oest del que havia pensat, això si, vaig gaudir d'unes vistes del dos estanys meravelloses. Després vaig buscar un camí de baixada que m'apropes als estanys, per si tornava un altre dia, i, vaig seguir unas petjades que havia trobat. Crec que el propietari d'aquestes petjades estava tan perdut com jo mateix. Sort que m'havia endut els grampons i, tot i així, va ser dura la baixada en alguns punts.

30/12/10

CALDES DE BOI

Aparcament de Caldes de Boi on vaig deixar el cotse

PictographMountain hut Altitude 5,994 ft

PLA DE LA CABANA

Pla a on hi ha dues cabanes, la primera mes amunt i més vella, que es la que va donar nom a aquest lloc, i la segona mes moderna i a prop del camí.