2013-12-08 Γκιώνα: Μνήματα - Πυραμίδα - Στρόμη (Giona)

Photo of2013-12-08 Γκιώνα: Μνήματα - Πυραμίδα - Στρόμη (Giona) Photo of2013-12-08 Γκιώνα: Μνήματα - Πυραμίδα - Στρόμη (Giona) Photo of2013-12-08 Γκιώνα: Μνήματα - Πυραμίδα - Στρόμη (Giona)

December 13, 2013
December 2013

near Kaloskopí, Central Greece (Greece)

Από την Καλοσκοπή το πούλμαν μας προώθησε μέχρι εκεί που ήταν ανοικτός ο δρόμος, στα Μνήματα. Ανηφορίσαμε σε φρέσκο χιονάκι από Κρύα Βρύση, Βοϊδολίβαδο, Κέδρο, μέχρι τη Βαθειά Λάκκα.

Εκεί το χιόνι πάγωσε και φορέσαμε κραμπόν στην τελική ανάβαση μέχρι την κορυφή της Πυραμίδας (2507μ). Εκεί φάγαμε στο κολωνάκι και έγινε το μάθημα γεωγραφίας κορυφών, αφού είδαμε Οίτη, Δίρφυ, Παρνασσό, Χελμό και τα άλλα βουνά της Πελοπονήσου, Βαρδούσια. Μέχρι και ο Όλυμπος φαινόταν καθαρά. Στο ξεκίνημα της κατηφόρας ο Τάσος έδεσε όσους πιστούς.

Από τη Βαθειά Λάκκα αλλάξαμε κατεύθυνση και κινηθήκαμε ΒΔ αφήνοντας δεξιά μας τον Μπότσικα και αριστερά μας τον Πύργο. Δυστυχώς εκεί με άφησε η μπαταρία του κινητού μου (που δεν είχα φορτίσει στο ξεκίνημα) και έτσι σταματάει η καταγραφή.

Ωστόσο, εμείς συνεχίσαμε το μονοπάτι και σε αγροτικό δρόμο κόβοντας τις τραβέρσες. Χρειαστηκαν οι φακοί από τις 5 που σκοτείνιασε εξαιτίας παγωμένων σημείων που πήραμε μερικές γλύστρες.

Τελικά στις 8 δέησε να φτάσουμε στη Στρόμη. Ζήτω ο Τάσος που δεν έκανε ούτε ένα λαθάκι στη διαδρομή και είχε δίκιο που δεν μας άφηνε να κάνουμε στάσεις στη διαδρομή. Έτσι συμπληρώσαμε μόλις ένα δωδεκάωρο περπατήματος! (Το βάζω μέτριο γιατί δεν είχε τεχνικές δυσκολίες.)