EGE'ye yelkenle bir gezi (Sailing in Aegean sea) 'Habib'

Photo ofEGE'ye yelkenle bir gezi (Sailing in Aegean sea) 'Habib' Photo ofEGE'ye yelkenle bir gezi (Sailing in Aegean sea) 'Habib' Photo ofEGE'ye yelkenle bir gezi (Sailing in Aegean sea) 'Habib'

425.07 nm
June 13, 2009
June 2009

near Moda, İst (Türkiye)

6 metre (amatörce kendi yapımım) mütevazi bir yelkenli ile Istanbul'dan çıkıp Ege Denizi'ne yaptığım gezinin bir bölümü.

• murat yılmaz May 20, 2010

sevgili habib sana imreniyorum helal olsun sana.mega yelkenlilerde oturup daha istanbul adalarının arka tarafına geçmeyen hani deniz içinde olupta denizden haberi olmayan b(ALIK)lara inat durmak yok yeni rotalara devam sevgili kardeşim

• Photo of Habib
    Habib May 22, 2010

Sağol Murat kardeşim. Kendi çapımızda (balık) lık yapmaya çalışıyoruz. Durumu farketmişsin. O zaman da sana "darısı başına" diyeyim...

• Photo of apiko
    apiko Aug 16, 2013

Hocam ben böyle cümleler okuyunca, yerimde duramiyorum, icim icimi yiyiyor. Oldukca mütevazi boyutlarda yelkenli ile cikip, söyle bir ege denizi seyrini anlatan cümlene hayran kaldim abi. Hep erteliyoruz bazi seyleri, aslinda bu ruhumuzun can damarini besleyen kan kadar önemli bazi seyleri yapmak. Bunu yaparken mümkün mertepe mütevazi kalabilmek asil olan. Rüzgarin pek, kilavuzun Simal yildizi olsun Habib hocam.