Trinitat Vella-Els 5 Turons de Barcelona-Trinitat Vella.

October 2, 2013

near Sant Andreu de Palomar, Catalunya (España)

Ruta que va per cinc dels set turons de Barcelona. Comença per Trinitat Vella, Río de Janeiro fins el passeig de Valldaura, d'aquí fins al passeig de Fabra i Puig, i s'arriba al primer dels turons, el turó de la Peira, es baixa fins als Jardins de Tiberio Avila, i es va pels carrers Cartellà, Tajo i Lisboa, un cop s'arriba a la plaça de la Clota es puja per Cortada, i tot fent sigui-saga, es segueix per Plutó, Arenys, Rossell, Sant Crispí i Besòs fins a l'estació de metro del Coll, La Teixonera, es tomba a la dreta i s'agafa un tros de Castellbisbal, i s'entra al parc del segon turó, fins arribar al cim del turó de la Creueta del Coll, després es baixa i es surt del parc.

Un cop al carrer Castellterçol es baixa fins al passeig de la Mare de Déu del Coll, fins al Viaducte de Vallcarca, es creua, i es tira cap abaix per l'avinguda de la República Argentina, durant un nores, es puja pels jardins de la Mercè Rodoreda i un cop s'arriba al carrer de la Costa, es puja cap a la dreta fins al carrer de Marmellà, i ja s'és dins del parc fins arribar al cim del Turó del Putxet, i amb aquest van tres.

Es surt del parc i es segueix baixant pels carrers Manacor i Agramunt, que quan comença a pujar passa a anomenar-se la baixada de la Glòria, aquesta es puja per les escales tradicionals, les de tota la vida, vaja!!!! ;-) , un cop s'arriba a l'avinguda del Coll del Portell es puja per unes escales metàl·liques, i ja s'és dins del Parc Güell, es puja fins al turó o el mirador de les Tres Creus, es creua el Parc Güell i es segueix pujant per la carretera del Carmel fins arribar a l'entrada del parc de Pau Ferran, i ja s'ha fet el quart, el turó del Carmel.

S'agafa el carrer de la Gran Vista, i poca estona després d'agafar el carrer, per la part dreta del mateix, la de la muntanya, es puja per unes escales, quasi fetes d'obra fins al damunt de tot, una estona després s'ensopega amb un aparcament i es baixa per l'únic camí que hi va, un cop s'arriba al carrer de Mülberg, fins que s'entra al parc del Guinardó, s'arriba fins al cim i ja s'ha enllestit l'últim dels cinc turons, el turó de la Rovira.

Es surt del parc, i es fa via cap a on es vulgui, jo vaig fer, avinguda del Mare de Déu de Montserrat, carrer Sales i Ferrer, rambla de la Muntanya, ronda del Guinardó, carrer Ramon Albó, carrer Arnau d'Oms, carrer Piferrer, carrer Pintor Alsamora, passeig d'Andreu Nin, passeig de Valldaura, pont del Dragó, carrer de Bartrina, plaça Mossèn Clapés, carrer Gran de Sant Andreu i Trinitat Vella.

Turó de la Peira.

plaça

Turó de la Creueta del Coll

Turó del Putxet.

Vista del carrer de la Baixada de la Glòria.

Parc Güell-Turó de les Tres Creus.

Encreuament per anar al turó del Carmel.

Turó del Carmel.

Sortida del turó del Carmel.