TODOKS’la Adrasan-Gelidonya

1963
April 1, 2018
April 2018

near Çerdin, Antalya (Türkiye)

Bugün 1 Nisan 2018 Paza
TodoskToroslar Doğa Sporları Kulübü tarafından düzenlenen doğa yürüyüşünde Gelidonya Feneri’ne gidiyoruz.
Yürüyüş liderlerimiz İbrahim Sarıkaya-Erol Çağlar ve Nadire Şen Tayfur ve Semra Hanım rehberliğinde 19 Km yürüyeceğiz.

Kulüp tarafından yapılan açıklamaya göre Araçla intikal edeceğimiz Adrasan Çavuşköy’de verilecek kısa bir molanın ardından yürüyüşümüz Adrasan Koyundan başlayacaktır. Devebağırtan Yokuşundan sonra ulaşılacak olan Seyirterasında kısa molanın ardından Markis Tepeye doğru yürüyüşümüz devam edecektir. Burada verilecek öğle yemeği molasının ardından Gelidonya Fenerine ulaşılacaktır. Patika ve orman yollarından ilerleyerek Korsan Koyunda yürüyüşümüz son bulacaktır.

Bu hafta sonu Torunumuz Ela “gündüzlü ve yatılı” konuğumuz olduğu için yürüyüşte Hatice ile birlikte olamayacağız.
Ela hafta sonu nöbetinin pazar gününde Hatice’ye Şadan Ablamız eşlik edecek.

Bu notu yürüyüş başlangıç noktasına intikal için gittiğimiz araçla verdiğimiz ilk mola yeri olan Doğa Park’tan yazıyorum.
Bugünkü yürüyüşte AntalyaTEMA’dan vakıf Gönüllü üyeliğimizin tanışmamıza vesile olduğu Yusuf Yavuz ve Muvaffak Bey ile birlikteyiz.
Güzel bir yürüyüş diliyorum.
***
Gelidonya Fenerine geldiğimizde telefonun pili bitmek üzereydi ve yürünen mesafe 14 km olarak görünüyordu. Gelidonya Femeri'nden Araçların bizi beklediği Korsan Koyu'na kadar olan mesafe için 5 Km denildiğine göre toplam olarak 19 Km yürümüş olduk. Kullüp duyursunda da bu mesafe yazılmıştı..
Yeni bir turda görüşmek üzere hoşçakalın.

• Özkan Öğünç Dec 7, 2022

İniş ve çıkışlar oldukça zorlayıcıydı.