TERRES DE L'EBRE. 5K5 l'Ametlla de Mar

Photo ofTERRES DE L'EBRE. 5K5 l'Ametlla de Mar Photo ofTERRES DE L'EBRE. 5K5 l'Ametlla de Mar Photo ofTERRES DE L'EBRE. 5K5 l'Ametlla de Mar

-23 ft
35 minutes
August 8, 2023
July 2023

near l'Ametlla de Mar, Catalunya (España)

Platja Bon Capó/hotel Ametlla de Mar - Cala Pepo - Port de l'Ametlla - Platja de l'Alguer - Estació de ferrocarril - Mercat Municipal - Platja de Bon Capó

Ruta circular des de l'Ametlla de Mar passant per davant de la platja de Bon Capó, on hi ha l'hotel Ametlla de Mar on anirem fins el port de l'Ametlla, la Platja de l'Alguer, l'estació de ferrocarril, el mercat i tornarem fins davant l'hotel on hem començat la ruta.

La ruta té un desnivell acumulat de menys de cent metres i es apta per a fer en família, tenint cura però al passar per la zona de les roques si anem amb nens petits.

Començarem la ruta davant l'hotel Ametlla de Mar i enfilarem en direcció al poble pel carrer principal. Al primer trencall a la dreta girarem en direcció als acantilats fins anar a trobar el sender que discorre per la costa sempre en direcció l'Ametlla. Passarem per una platja a tocar del port i una mica mes enllà ja arribarem al mateix port. El rodejarem tot fins arribar al començament de l'espigó en direcció al far. Arribarem al final de l'espigó, almenys fins allà on podrem arribar ja que hi ha una zona tancada quasi al final de tot i girarem cua fins arribar a la platja de l'Alguer. Enfilem per l'avinguda Batlle Pijoan fins arribar a l'estació de ferrocarril del poble, girem a l'esquerra passant per davant del punt d'informació turística i seguim endavant creuant la via per damunt del pont a la carretera fins arribar a una petita rotonda on girem a l'esquerra per anar fins el mercat. Passat el mercat girarem a la dreta per l'avinguda de l'ensenyament arribant a la carretera del camí de l'estany fins que arribem al trencall a l'esquerra que ens durà fins l'inici de la ruta just davant l'hotel i la cala de Bon Capó.

PictographMooring point Altitude 13 ft

Port

PictographPanorama Altitude 10 ft

Espigó del port

PictographBeach Altitude 52 ft

Platja de l'Alguer

PictographTrain stop Altitude 73 ft
Photo ofEstació de ferrocarril/punt d'informació Photo ofEstació de ferrocarril/punt d'informació Photo ofEstació de ferrocarril/punt d'informació

Estació de ferrocarril/punt d'informació

PictographProvisioning Altitude 47 ft

Mercat municipal

PictographIntersection Altitude 24 ft
Photo ofHotel Ametlla de Mar/ Cala Bon Capó Photo ofHotel Ametlla de Mar/ Cala Bon Capó Photo ofHotel Ametlla de Mar/ Cala Bon Capó