Tabarca, l'Illa Plana

49 minutes
August 21, 2016
August 2016

near Isla Plana, Valencia (España)

Tabarca, l,Illa Plana

• Photo of Toneflinski
    Toneflinski Aug 21, 2016

Ostras ¡¡¡ Quasi caus pel costat ¡¡¡
    Es la primera vegada, que sento parlar d aquesta illa.

• Photo of flonjall
    flonjall Aug 22, 2016

Ha,ha,ha! No ho anava a penjar això...Ho he gravat amb el tf. I ara veig que ho he pujar...

Ja posaré fotos i té un,explicare la història, Ton.

Salut!!!

• Photo of Pep Lonely Rider
    Pep Lonely Rider Aug 23, 2016

Eyyyyp jo vaig viura 3 anys molt a prop de Tabarca, de fet tinc rutas amb la bici per Alacant y Santa Pola.
    Encara així mai la vaig visitar. Bona ruta Antoni !!!!

• Photo of flonjall
    flonjall Aug 24, 2016

Osti, sí, Pep. Ho sé del teu blog que estaves per aquí. I just ahi ho vaig pensar, en el mèrit que teniu els que feu obheu fet bttbper aquests terrenys. Ho dic en el sentit que tot aixó és extremadament àrid... (Ara estic a Almeria i encara és pitjor). No sé si aquí baix m,agradaria tant el BTT . Però la veritat és que es veu força gent que el practica.

Tabarca? Un lloc ben singular on feia temps que hi volia anar.

Massa gent en ser un diumenge d,agost, però ha pagat ben bé la pena .... Més que per la freakada de fer el tomb a la,illa mig corrents, pel paisatge, les platges, l,urbanisme del poble... I l,arros molt bo que bé de preu que hem pogut fer.

Salut Pep!

• Photo of Pep Lonely Rider
    Pep Lonely Rider Aug 24, 2016

A Alacant existeix una gran afició pel BTT Antoni, fliparías de la gran quantitat de rutes de tot tipus que hi han en aquesta terra, és cert que hi ha llocs molt àrids, però uns altres són comparables als quals gaudim per Tarragona, per exemple la muntanya del Cabeço d'Or, màgica i espectacular en sendes i pistes per a la pràctica del millor BTT.
    Visita si tens ocasió l'interior com per exemple amb poblacions com Alcoi, Tibi, etc
    No en va Alacant és una de les regions mes muntanyenca d'aquest estat i això es nota quan vas amb bici. Salutacions i bones vacances !!