Photo ofSant Julià de Vilatorta + Serrat del Pi + Pujada del porc rostit + Pas de l'esquei + salt de la Minyona + Sant Julià Photo ofSant Julià de Vilatorta + Serrat del Pi + Pujada del porc rostit + Pas de l'esquei + salt de la Minyona + Sant Julià Photo ofSant Julià de Vilatorta + Serrat del Pi + Pujada del porc rostit + Pas de l'esquei + salt de la Minyona + Sant Julià

December 18, 2017
December 2017

near Sant Julià de Vilatorta, Catalunya (España)

GENERAL:

Volta circular pels voltants de Sant Llorenç, pas de l'esquei i el salt de la minyona.

ACCÉS:

Cementiri de Sant julià de Vilatorta.

RECORREGUT:

Agafem el camí de pista que trobem al costat del cementiri direcció a un petit sender molt bonic per sota bosc.

Aquest sender de seguida ens portarà a trobar el primer punt crític de la sortida. En 2km farem un 200D+. Tram curt però dur que ens deixarà el serrat del pi.

Del serrat del pi agafarem tram de pista fins a agafar un altre petit sender direcció a la pujada del ''porc rostit''. Tram de sota bosc molt bonic i que ens posarà les cames a lloc. Ja que torna a ser un tram curt però de fort desnivell.

Acabat el tram de sender ens trobarem la pista forestal de Sant Llorenç. La seguirem uns pocs metres per tornar a baixar fins a la pista del serrat del pi.

En aquest punt tornarem a trobar un camí/sender que puja fins a trobar la carretera pavimentada de Sant Llorenç.

Direcció carretera avall fins a arribar a tocar la carretera de la mina agafarem el desviament a mà dreta fins a trobar la carretera de Vilanova de Sau on la passarem direcció el pas de l'esquei.

El pas de l'esquei és un pas de curt recorregut però de cert desnivell on gaudirem d'unes vistes espectaculars de la zona de les Guilleries.

Acabat el tram de l'esquei anirem fins al salt de la minyona i continuarem direcció per la carretera pavimentada fins a trobar un GR.

Seguirem el GR fins a trobar un petit camí que ens farà crestejar una petita muntanya molt maca direcció el Gorg. Arribats aquest punt ja només ens quedarà agafar la carretera de pista direcció a Sant julià de Vilatorta.