SAKARYA ULTRA MARATON 4.ETAP SARIÇAL GÖLETİ - SAKARYA KÖYÜ

Experts only
July 18, 2023
July 2023

near Avdanlı, Ankara (Türkiye)

Sarıçal göletindeki levha hemen ilerisinde sapa doğru takip edilir. İlerideki işaretten sola doğru tarlaların arasındaki anlar takipedilerek istikamete dikkat edilir. Taşlık bir alandan geçilip yola çıkılır. İleride çatal yapan yolun sağı takip edilir. Zirveye ulaşılır. Tekrar aşağıya anlar takip edilerek geldiğimiz yolun ilerisine çıkılır. Yoldan devam edilir. İleriden yoldan çıkılarak sola yukarı doğru gidilir. LOJ11 Telörgülerin dışındaki patikadaki yoldan devam edilir. Tekrar içeri girilerek Yıldızdağı zirveedeki daraağacına gelinir. Tarladan devam edilerek topçu mevzilerinden aşağı doğru inilirken telörgü üzerinden atlanıp sağa doğru karşı tepenin yamacından devam edilerek yola gelinir. Yol takipedilir LOJ 12 ve Çanakçı kamp yeri. Bu yolun devamında da Çanakçı köyüne oradan daasflat yola kadar yürünür.Hafif sağ sol yapılarak tekrar asfalt yoldan çıkılır. Bu yoldan dümdüz Sakarya köyü yoluna oradan da sola dönülüp asfalt yol takip edilerek Şehitliğe gelinir.

LOJ09

Sarıçal göleti kamp yeri

sağa işaret

T19

YERİ : SARIÇAL TEPE GİDİŞ YÖNÜ Çanakçı (Kamp yeri) 10.1 km DÖNÜŞ YÖNÜ Ilıca (Kamp yeri) 20 km

T18

YERİ : SARIÇAL SAPAĞI (1) GİDİŞ YÖNÜ: Sarıçaltepe sadece yön bilgisi DÖNÜŞ YÖNÜ Ilıca sadece yön bilgisi

T20

YERİ: SARIÇAL SAPAĞI(2) GİDİŞ YÖNÜ Çanakçı (Kamp Yeri ) 8.8 km veya sadece yön DÖNÜŞ YÖNÜ Sarıçaltepe sadece yön bilgisi

T21

YERİ: YILDIZDAĞI SAPAĞI(1) GİDİŞ YÖNÜ Çanakçı (Kamp yeri) sadece yön bilgisi DÖNÜŞ YÖNÜ Sarıçaltepe 7.3 km Ilıca(Kamp yeri) 27.3 km

T22

YERİ: YILDIZDAĞI SAPAĞI(2) GİDİŞ YÖNÜ Çanakçı kamp yeri 5.0 km DÖNÜŞ YÖNÜ Sarıçaltepe 5.2 km Ilıca (kampyeri) 25.1 km

işaret telörgü girişi

PictographSummit Altitude 0 ft

Yıldızdağı zirve ve darağacı

T23

YERİ : TOPÇU MEVZİLERE GİRİŞ ÖNCESİ YOL AĞZI GİDİŞ YÖNÜ: Çanakçı (kamp yeri) 1.7 KM DÖNÜŞ YÖNÜ Sarıçaltepe : 8.5 km

Topçu mevzileri

K04

PictographCampsite Altitude 0 ft

T24

YERİ : ÇANAKÇI KAMP YERİ GİDİŞ YÖNÜ : Beştepeler : 11.3 km Kartaltepe : 20.0 km Üçpınar (Kamp yeri) : 22.9 km DÖNÜŞ YÖNÜ Yıldızdağı : 2.8 km Sarıçaltepe : 10.0 km Ilıca(Kampyeri) : 30.2 km