SAKARYA ULTRA MARATON 2.ETAP İKİZTEPELER - GAZİTEPE

Experts only
July 18, 2023
July 2023

near Demirözü, Ankara (Türkiye)

İkiztepeler kamp yerinin hemen ilerisindeki şehitlik ziyareti sonrası sağa sola düşülmeden istikamet alınarak Demirözü yukarısında bulunan Taburoğlu kalesine doğru sırtlardan inişli çıkışlı koşulur. Yolda bir kaya parçasında işaret vardır. Taburoğlu Kalesine tırmanışta sağ tepedeki çoban barınağı esas alınır. Çoban barınağının hemen yanından aşağıya inilir. (LOJ 04) Dere solunuza alınacak şekilde ilerideki ağıla doğru koşulur. Ağıl ve mağara geçildikten sonra yoldan devam edilir. Bir süre yoldan devam edildikten sonra dereye yakın belirtilen yerden karşıya geçilir. Sol taraftaki sırtı solunuza alarak derede sağınızda kalacak şekilde koşmaya devam edilir ve yola gelinir. Sol taraftaki mağaramsı yapılar da geçildikten sonra asfalta çıkılır. Soldan koşularak meydana varılır. (LOJ05) Meydandan levhalara göre yukarı doğru devam edilerek soldan patika yola girilir. Köy evinin altından devam edilir. Kamp yerine gelinir.Kamp yerinde bir köy evi mevcuttur. Tel örgülere doğru koşularak giriş yeri bulunur.Ağaçlandırma bölgesinden su deposuna yukarı doğru tırmanılır ve Gazitepeye ulaşılır.

PictographProvisioning Altitude 0 ft

ÖNCEKİNE 8 KM

PictographCampsite Altitude 3,619 ft

T09

YERİ : İKİZTEPELER KAMP YERİ GİDİŞ YÖNÜ : Taburoğlu Kalesi 4.68 km Gazitepe 14.50 km Ilıca (Kamp yeri) 20.4 km DÖNÜŞ YÖNÜ : İkzitepeler : 1.9 km Türbe Tepe 5.8 km Mangaldağı 15.9 km

T10

YERİ : TABUROĞLU KALESİ GİDİŞ YÖNÜ : Gazitepe 9.82 km Ilıca 15.72 km DÖNÜŞ YÖNÜ : İkiztepeler 7.58 km

T11

YERİ : İNLER(MUHTARLIK) GİDİŞ-DÖNÜŞ YÖNÜ : Gazitepe 1.20 km GİDİŞ YÖNÜ : Ilıca (Kamp Yeri) 15.72 km DÖNÜŞ YÖNÜ : Taburoğlu Kalesi 8.72 İkiztepeler (Kamp yeri) 13.4

PictographCampsite Altitude 0 ft

Telörgü girişi ve kamp alanı

Telörgü girişi ve alan kamp alanı