Photo ofRuta de Can Maçana, les Agulles, els Frares Encantats, Paret de l’Eco, l’Esfinx i Cilindre fins Coll de les Comes. Photo ofRuta de Can Maçana, les Agulles, els Frares Encantats, Paret de l’Eco, l’Esfinx i Cilindre fins Coll de les Comes. Photo ofRuta de Can Maçana, les Agulles, els Frares Encantats, Paret de l’Eco, l’Esfinx i Cilindre fins Coll de les Comes.

1919
April 27, 2024
April 2024

near El Bruc, Catalunya (España)

Ruta versàtil que es pot allargar o escursar segons necessitats. Vistes espectaculars. Hi ha una petita grimpadeta que cal salvar. Aparcar el vehicle al Parking de Can Maçana. Es puja coll de Guirló. Agafar direcció al refugi Vicens Barbé. A l’arribar al refugi esmorzo sentt a unes taules amb bancs de fusta molt còmodes. Al guarda del refugi se li pot comprar esmorzar, begudes i també es pot dormir prèvia reserva per Internet. Pas de Princep. Coll de Port. Continuar fins Coll de les Comes. Al coll de les comes giro cua i torno per on he vingut fins arribar al Coll de Port per on agafo una ruta diferent. S’agafa cap a La Cadireta i La Roca Foradada. Espectacular. S’arriba al parking de sortida on pots fer estirament sobre l’herba. Atenció. Si no gires cua al Coll de Comes, pots paaar per el Coll de Migdia i arribar fins Sant Geroni.
La propera setmana ho faré. M’agrada Montserrat!

• Joan MT Apr 27, 2024

Es bona una ruta que es pot fer mes petita si hi han diferents nivells de forma física.