PENEDÈS. Vilafranca del Penedès - Les Cabanyes

Photo ofPENEDÈS. Vilafranca del Penedès - Les Cabanyes Photo ofPENEDÈS. Vilafranca del Penedès - Les Cabanyes Photo ofPENEDÈS. Vilafranca del Penedès - Les Cabanyes

45 minutes
February 16, 2024
February 2024

near Vilafranca del Penedès, Catalunya (España)

Ruta circular des de Vilafranca del Penedès fins la població de les Cabanyes d'uns set quilòmetres i mig de llargada aproximadament. La ruta transcorre gairebé tota per pistes de terra i corriols entre camps de vinyes i te un desnivell acumulat d'uns cent metres aproximadament.

La ruta es apta per a fer en BTT, corrent o bé tot passejant. Trobarem aigua potable en diferents fonts de les dues poblacions per on passarem.

Començarem la ruta a l'avinguda de la Peregrina, just davant on comença el camí de l'hort de'n Tona el qual agafarem després de creuar l'avinguda per un pas de vianants. Anirem en direcció a la Granada passant primer per una pista de terra enganxada a la via del ferrocarril que al cap d'uns pocs centenars de metres girarà a l'esquerra tot separant-se'n. Seguirem per una pista de terra passant entre camps de vinyes fins anar a trobar la carretera C-243a que uneix les poblacions de Vilafranca del Penedès i la Granada. Girarem a la dreta i farem uns 200 metres pel voral de la carretera fins a trobar un camí de terra a l'esquerra. Seguirem per la pista de terra creuant una carretera comarcal de nou fins arribar a la població de les Cabanyes. A l'alçada de la segona carretera trobarem cartells senyalitzadors que ens indicaran cap on anar i la distancia fins les Cabanyes. A l'alçada de l'escola trobarem una senyalització i agafarem un camí de terra per tornar a Vilafranca pel camí de la Torreta dels Bous als Pujols. Arribarem a una cruïlla de camins i agafarem el segon a la dreta per anar fins a la Creu de la Peregrina ja a Vilafranca. Tornarem per la vorera de l'avinguda de la Peregrina fins el punt d'inici passant pel parc de Llevant.