Palau-saverdera, Veta negra, La Selva de Mar, Sant Pere de Rodes...

Photo ofPalau-saverdera, Veta negra, La Selva de Mar, Sant Pere de Rodes... Photo ofPalau-saverdera, Veta negra, La Selva de Mar, Sant Pere de Rodes... Photo ofPalau-saverdera, Veta negra, La Selva de Mar, Sant Pere de Rodes...

June 3, 2018
June 2018

•   4.7 1 review

near Palau-saverdera, Catalunya (España)

Ruta exigent pel desnivell i la distància, es requereix un mínim de forma física. El terreny és tècnic però sense cap dificultat especial. En algunes zones de pujada i a la part de la Serra de Verdera ens haurem d’ajudar amb les mans per fer alguna petita grimpada. La ruta surt des de Palau, on de seguida començarem a pujar. El perfil s’anirà endurint progressivament fins arribar a dalt de la Carena. A l’esquerra ens quedarà Sant Salvador però nosaltres continuarem per la dreta direcció el Coll de Sant Genís. Anirem seguint fins trobar un corriol que ens portarà a la Selva de mar, aquí hi ha la font Mollor on podrem agafar aigua. De seguida ens enfilarem per forts pendents cap a Sant Pere de Rodes. Un cop al monestir, agafarem un corriol que ens baixarà fins a la Vall de Santa Creu. Des d’aquí podrem remuntar el Coll del Perer i continuar direcció Santa Helena. Cercarem el camí que ens portarà al Mas Ventós i des d’aquí farem el descens final fins a l’inici de la ruta.

• Photo of Tonicrous
    Tonicrous Aug 26, 2022

De mol bon segui

• Photo of Ralsierra
    Ralsierra Aug 26, 2022

Moltes gràcies pel teu comentari Toni!