مسیر دو و پیاده روی در هزاره نهم و دهم پردیسان

Photo ofمسیر دو و پیاده روی در هزاره نهم و دهم پردیسان Photo ofمسیر دو و پیاده روی در هزاره نهم و دهم پردیسان Photo ofمسیر دو و پیاده روی در هزاره نهم و دهم پردیسان

41 minutes
December 14, 2016
December 2016

•   4.3 2 Reviews

near Shahrak-e Pardīsān, Qom (Iran)

مسیر پیاده روی و دو در خیابان های هزاره نهم و دهم شهرک بزرگ پردیسان

زمان : ۲۳ آذر ۱۳۹۵ از ساعت ۲۳:۲۵ تا ۲۴:۰۵ به مدت ۴۰ دقیقه
مسافت ‍پیموده شده : حدود ۵ کیلومتر
میانگین سرعت حرکت : ۷/۱۵ کیلومتر بر ساعت
ارتفاع مسیر از ۱۰۳۰ تا ۱۰۶۳
حاضرین در برنامه : محمد عرفان رازقی

پیرو برنامه آمادگی جسمانی برای شرکت در چند دوره نظامی در شب بیست و چهارم آذرماه اقدام به برنامه دو در محل زندگی خودم کردم که البته اول قرار بود در ساعت نه و نیم به محل مزار شهید در پردیسان برم و با دیگر طلاب برنامه دو داشته باشیم اما به دلیل جلسه ای که در مجتمع داشتم به آن برنامه نرسیدم و قصد کردم که در همین محل دو و ورزش شبانگاهی خودم را ترک نکنم

لذا در اقدامی بی سابقه! لباس ورزشی پوشیده و در محله سجادیه پردیسان (هزاره نهم و دهم) اقدام به برنامه پیاده روی و دو نمودم. این کار علاوه بر اینکه ورزش بود موجب آشنایی بیشتر من رو با محله و خیابان های اطراف محل زندگیم مهیا کرد.
یک شب آرام با نور چراغهای خیابان که آرامشی مثال زدنی داشت و تنها صدای کمی از ماشین های در حال حرکت گوش را خراش می داد و الا آرامش منطقه کنار تپه های پردیسان لذت ورزش و دو را چند برابر می کرد

البته خوب بود که یک پارک و منطقه تفریحی ورزشی هم برای این هزاره در نظر می گرفتند
انشالله که همه ما ورزشکار و اهل طبیعت باشیم

PictographMountain hut Altitude 0 ft

هزاره نهم شهرک پردیسان

هزار نهم شهرک بزرگ پردیسان با محوریت مسجد امام سجاد علیه السلام ، واقع در سمت چپ ابتدای جاده پردیسان به کهک می باشد. چندین مجتمع در این هزاره وجود دارد از جمله سه مجتمع بهارستان 1 و 2 و3 ، مجتمع آیت الله جوادی ،آیت الله آملی ، مجتمع میرزای شیرازی و میرزای قمی ، مجتمع ملاهادی سبزواری ، مجتمع آیت الله مرعشی و ... خیابان اصلی و ورودی این هزاره خیابان شهید محمد ایمانی می باشد

خیابان شهید ایمانی

خیابان روحانی شهید محمد ایمانی ابتدای جاده کهک سمت چپ و ورودی هزاره نهم پردیسان می باشد. اکثر سکنه این هزاره طلاب حوزه علمیه قم می باشند. در اطراف این خیابان مجتمع های مسکونی متعددی وجود دارد.

مجتمع بهارستان 1

مجتمع زیبای بهارستان 1 از چهار بلوک و دو ساختمان منحنی تشکیل شده که ورودی هزاره نهم نمای این مجتمع است. این مجتمع تا جایی که یادمه شش طبقه است.

مجتمع ملاهادی سبزواری (بهارستان 2)؛

این مجتمع دارای پنج ساختمان و پنج بلوک است که جز بلوک یک که شش طبقه است دیگر بلوک ها پنج طبقه می باشند. حقیر در این مجتمع بلوک 1 واحد 3 ساکن ام در خدمت هستیم این مجتمع مشرف به تپه های بالای پردیسان است و از بالای آن نمای زیبایی از کوه ها و قلل استان قم به چشم می خورد

مجتمع بهارستان 3

سومین مجتمع از مجموعه بهارستان که تا الان آذر95 هنوز دو بلوک از سه بلوک آن تکمیل نشده و بلوک اول آن نیز نواقص دارد

مسجد امام سجاد

مسجد امام سجاد در حاشیه خیابان شهید ایمانی و محوریت هزاره نهم پردیسان است نماز جماعت و مراسمات معنوی در این مسجد نیم ساخته برگزار می شود.

مجتمع میرزای شیرازی

از مجتمع های هزاره نهم پردیسان می باشد

مجتمع میرزای قمی

از مجتمع های مسکونی هزاره نهم طلاب پردیسان می باشد

مجتمع های مسکونی مهندسین

چند مجتمع مسکونی به نام مهندسین در مجموعه هزاره نهم پردیسان وجود دارد اما نمی دانم که در این مجتمع ها آیا مهندسین حضور دارند یا طلاب؟؟!!!

خیابان شهید نجاتخواه

دومین خیابان مهم و اصلی هزاره نهم و دهم خیابان شهید نجاتخواه است که راه ورودی هزاره نهم و دهم می باشد

PictographMountain hut Altitude 0 ft

هزاره دهم شهرک پردیسان

دومین هزاره مسکونی سمت چپ جاده کهک هزاره دهم است که چسبیده به هزاره نهم می باشد. اصلی ترین راه ورود به این مجموعه خیابان شهید نجاتخواه است

جاده پردیسان کهک

جاده پردیسان به شهر کهک که از انتهای بلوار امام صادق و بعد از میدان مقاومت و پیشرفت آغاز شده و حدود بیست کیلومتر تا شهر کهک راه دارد. جاده دو طرف و دارای دو لاین می باشد.

• Photo of ehsan beyraghi
    ehsan beyraghi Jan 18, 2018

حیف پردیسان جای درست برا ورزش و تفریح نداره

• Photo of محمد صالح رازقی
    محمد صالح رازقی May 27, 2018

دو هم انجام میدادی خبر نداشتیم!!!