Monistrol de Calders - Collsuspina

one day 6 hours 43 minutes
April 26, 2021
April 2021

near Monistrol de Calders, Catalunya (España)

Volta circular amb bicivleta pel Moianès, tenint el GR-177 de referència i de 93km. en total. Comença a Monistrol de Calders. Feta amb dues etapes i nit a Collsuspina.

Primera etapa, de 52 km. Direcció a Calders i després Estany finalitzant a Collsuspina. Molt agraïda de vistes i recorregut, malgrat l'ascensió és predominant. Paisatge agrícola, verd i groc meravellós pels ulls abans d'arribar a l'ermita de Sant Miquel (també Celler). Després fins a Estany pujada llarga que posa a prova la resistència per no professionals.

Segona etapa, de 41 km. Més tècnica, amb pujades llargues i corriols fins a Coll d'Ases. Acostant-se a Granera, trobem vistes panoràmiques espectaculars i, oju que hi ha moments exposats de la ruta tot arribant a la Cinglera del Salamó. Cinglera a cavall dels termes municipals de Granera, de la comarca del Moianès, i de Sant Llorenç Savall, pertanyent a la del Vallès Occidental. Després d'arribar a Granera, baixada pronunciada i asfaltada que es fa ràpidament fins a Monistrol.