Mas Aldrich - Can Font de Muntanya - Font d'en Simon Cruanyes

Photo ofMas Aldrich - Can Font de Muntanya - Font d'en Simon Cruanyes Photo ofMas Aldrich - Can Font de Muntanya - Font d'en Simon Cruanyes Photo ofMas Aldrich - Can Font de Muntanya - Font d'en Simon Cruanyes

51 minutes
January 15, 2014
January 2014

near Sant Miquel de Cruïlles, Catalunya (España)

Aquest cop sí. Per segon cop he intentat trobar la font d'en Simon Cruanyes i avui ho he aconseguit. Gràcies a wikiloqueros com el Capità Haddock i la colla de Corçà, he sapigut trobar el camí embardissat que porta a la font.

He deixat el cotxe al Mas Aldrich i després de passar per Can Olivet i Ca N'Obert, m'he enfilat cap a Can Font de Muntanya. No hi he arribat perquè abans he agafat un corriol que et porta directe al camí que et puja de la Font de Cantagalls. Per tant, no cal arribar a Can Font i recular. He baixat pel camí fins trobar la riera on hi ha la font d'en Simon. Un cop creuada la riera, hi ha una pujada i just quan el camí gira a l'esquerra, a la dreta surt un camí embardissat. S'ha de seguir aquest camí i sempre pel cantó del pendent de la muntanya i no anar cap a la riera. Jo he anat cap a la riera i després he hagut de caminar per ella fins trobar la font. De tornada, he seguit sempre el camí i en poc menys de 30 metres tornes a ser al camí.