La Ruta dels Segadors, Vidreres a Santa Coloma de Farners

Photo ofLa Ruta dels Segadors, Vidreres a Santa Coloma de Farners Photo ofLa Ruta dels Segadors, Vidreres a Santa Coloma de Farners Photo ofLa Ruta dels Segadors, Vidreres a Santa Coloma de Farners

November 2, 2012
October 2012

near Vidreras, Catalunya (España)

Comencem a Vidreres, on hi ha les senyals indicadores de la Ruta de la Via Augusta, i de la Ruta dels Segadors. Anirem trobant senyals blanques i blanques o cartells. Passem per Mas Flassià, creuem la N-II, passarem pels estanys de Sils, voregem la sèquia un tros. Pugem una estona cap a Riudarenes, i un cop travessat el poble agafem la pista sense asfaltar que ens porta fins a Santa Coloma.

encreuament N-II

mirador de l'estany

• Photo of Antoni Martin
    Antoni Martin Aug 4, 2021

Ruta molt interesant. Nosaltres l'hem fet amb bici i realment es un passeig. En arribar a Vidreres, ens hem "encigalat" a l'hora de creuar la N-II. Hem seguit fins les grues Viñoles travessant la ctra. i despres hem seguit per la pista fins Vidreres.

• Photo of Xrunning⛰
    Xrunning⛰ Aug 5, 2021

M’alegro que us hagi agradat! Gràcies!👌🏼