Camino portugués. Etapa 7: Lisboa - Castanheira de Ribatejo

Photo ofCamino portugués. Etapa 7: Lisboa - Castanheira de Ribatejo Photo ofCamino portugués. Etapa 7: Lisboa - Castanheira de Ribatejo Photo ofCamino portugués. Etapa 7: Lisboa - Castanheira de Ribatejo

July 19, 2022
July 2022

near São Jorge de Arroios, Lisboa (Portugal)

🔹🏃🎒CAMÍ PORTUGUÉS🎒🏃
🔹Etapa 7: Lisboa🏙️ - Castanheira de Ribatejo🏠 + Pensao Real🏨
🔹39,8k🏃 315+⛰️
🔹A les 7:00🕖 sortia de la pensió🏨 i començava l'etapa d'avui. Una etapa molt urbana🏙️ i massa carretera.
🔹Els primers 10k han sigut per dins de Lisboa🏙️ fins arribar a Sacavém🏠. Aquí he alternat trams de carretera i un senderet paral.lel al Tajo creuant diferents poblets fins arribar a Castanheira de Ribatejo🏠(km36,7).
🔹Avui a part d'esperar-me 5 hores per entrar a l'hostal🏨, he hagut de fer 3km més de carretera amb la panxa plena🐷, el berenar🥪/sopar🍝 i una calor de deu🥵.
🔹Lo millor de l'etapa ha sigut quan m'he trobat la primera fletxa😍 després de 280km. Per fi!!!
🔅SUFRIMOS MUCHO POR LO QUE NOS FALTA Y VALORAMOS POCO LO QUE TENEMOS.🔅
____________
🔹🏃🎒CAMINO PORTUGUÉS🎒🏃 🔹Etapa 7: Lisboa🏙️ - Castanheira de Ribatejo🏠 + Pensao Real🏨
🔹39,8k🏃 315+⛰️
🔹A las 7:00🕖 salía de la pensión🏨 y empezaba la etapa de hoy. Una etapa muy urbana🏙️ y demasiada carretera.
🔹Los primeros 10k han sido por dentro de Lisboa🏙️ hasta llegar a Sacavém🏠. Aquí he alternando tramos de carretera y un sendero paralelo al Tajo cruzando diferentes pueblecitos hasta llegar a Castanheira de Ribatejo🏠(km36,7).
🔹Hoy aparte de esperarme 5 horas para entrar en el hostal🏨, he tenido que hacer 3km más de carretera con la barriga llena🐷, la merienda🥪/cena🍝 y un calor de diós .
🔹Lo mejor de la etapa ha sido cuando me he encontrado la primera flecha😍 después de 280km. Por fin!!!
#caminoportugues #caminodesantiago #lisboa #castanheiraderibatejo #pensaoreal #marathon #santiagodecompostela #rotavicentina #camino #peregrino #pilgrim #pilgrims #ultreia #aventura #adventure #thewayofsaintjames #thewayofstjames #micamino #vivecamino #theway #mountains #mountain #run #running #trailrunning #trailrun #runningcommunity #walk #walking #photo
@buencaminosantiago
@caminopassion @pilgrims_podcast @elcaminopeople @amcsantiago_way @elcaminodesantiago @caminodesantiagopage @caminoprimitivo.es @caminotool @camino_xacobeo @caminodesantiago_pics @vivecamino @elcaminodesantiago @caminodesantiago