Camino portugués. Etapa 3: Almograve - Sines

Photo ofCamino portugués. Etapa 3: Almograve - Sines Photo ofCamino portugués. Etapa 3: Almograve - Sines Photo ofCamino portugués. Etapa 3: Almograve - Sines

6 hours one minute
July 15, 2022
July 2022

near Almograve, Beja (Portugal)

🔹🏃🎒CAMÍ PORTUGUÉS🎒🏃
🔹Etapa 3: Almograve🏠 - Sines🏠
🔹42,3k🏃 340+⛰️
🔹Tot del revés🙃
🔹Resulta que estava en una habitació de 2 lliteres i em diuen que estaré sol.(per fí una nit que podré descansar💤). Vaig a dormir a les 22:30 i a les 23:30 em desperta un soroll, i vec un tio🧍 voltant per dins l'habitació. Au!Un check-in amb aquesta hora... Ja no he descansat més.
A les 6:30 sortia (cansat🥱 abans de començar). Carretera🛣️, boira🌫️ i fred❄️. Com sempre els primers km han costat, però he anat trobant sensacions alternat trams de carreteta🛣️ i trams de camins de sorra⛱️ fins a Porto Covo🏠(km26). Carrego energia🥪☕ i segueixo per la carretera vorejant la costa🌊. El paisatje brutal, però se m'han fet molt llargs els 10km després d'esmorzar... Ha sigut treure'm el paravent, agafar calor i els 6km d'entrada a Sines🏠 han passat volant.
🔹Una més💪
🔅PODEMOS TIRAR PIEDRAS, QUEJARNOS SOBRE ELLAS, PISARLAS O COSTRUIR CON ELLAS."William Arthur Ward"🔅
___________________

🔹🏃🎒CAMINO PORTUGUÉS🎒🏃
🔹Etapa 3: Almograve🏠 - Sines🏠
🔹42,3k🏃 340+⛰️
🔹Todo del revés🙃
🔹Resulta que estaba en una habitación de 2 literas y me dicen que estaré solo.(por fin una noche que podré descansar💤). Voy a dormir a las 22:30 y a las 23:30 me despierta un ruido, y veo a un tío andando por dentro de la habitación. ¡Au!Un check-in con esta hora... Ya no he descansado más. A las 6:30 salía (cansado antes de empezar). Carretera🛣️, niebla🌫️ y frío❄️. Como siempre los primeros km han costado, pero he ido encontrando sensaciones alternado tramos de carretera 🛣️ y tramos de caminos de arena⛱️ hasta Porto Covo🏠(km26). Cargo energía🥪☕ y sigo por la carretera bordeando la costa🌊. El paisaje brutal, pero se me han hecho muy largos los 10km después de desayunar... Ha sido sacarme el biombo, coger calor y los 6km de entrada a Sines🏠 han pasado volando. 🔹Una más💪 🔅PODEMOS TIRAR PIEDRAS, QUEJARNOS SOBRE ELLAS, PIZARLAS O COSTRUIR CON ELLAS."William Arthur Ward"🔅
#caminoportugues #caminodesantiago #almograve #sines #marathon #santiagodecompostela #camino #peregrino #pilgrim #pilgrims #ultreia #aventura #adventure #thewayofsaintjames #thewayofstjames #micamino #vivecamino #theway #mountains #mountain #run #running #trailrunning #trailrun #runningcommunity #walk #walking #photo #photoftheday #pickoftheday
@buencaminosantiago
@caminopassion @pilgrims_podcast @elcaminopeople @amcsantiago_way @elcaminodesantiago @caminodesantiagopage @caminoprimitivo.es @caminotool @camino_xacobeo @caminodesantiago_pics @vivecamino @elcaminodesantiago @caminodesantiago