Budapest

March 30, 2013
March 2013

•   5 3 Reviews

near Budapest V. kerület, Budapest (Magyarország)

Una molt bona ruta per la ciutat de Budapest.
Comença la Plaça DEAK FERENC que podríem dir que és l'estació principal del transports públics. Agafen la mateixa direcció que porten el TRAM 47 i 49 fins que travessem el riu DANUBI pel pont de la LLIBERTAT, abans però haurem passat per davant de la SINAGOGA i del MERCAT CENTRAL, visita obligada.
Un cop travessat el riu, estem a sota de la Ciutadella, GELLÉRY BEGY, recomano pujar-hi de nit. La nostra ruta continua remuntant el riu, arribem al Pont de ERZSÉBET continuem remuntant el riu i des de aquí ja divisem el Pont de les CADENES i el majestuós PALAU REAIL -CASTELL(les vistes son patrimoni de la UNESCO) dalt d'un turó, mentre a l'altre costat del riu ja es divisa el PARLAMENT, continuem fins que passem per davant del parlament, es fantàstic.
Seguim riu amunt fins que travessem par sota el pont de MARGARITA, un cop travessat pujem dalt del pont i anem direcció a l'altre riba, a mig pont hi ha un altre pont que ens endinsa dins l'illa MARGARITA, antigament refugi de caça dels ÀUSTRIA i actualment centre esportiu de preparació dels atletes Olímpics. Un cop dins l'illa Margarita agafem el TARTANT que hi ha i fen la volta sencera a l'illa. Un cop acaba la volta, reemprenem el camí cap dins la ciutat fins a la cruïlla dels carrers SZENT ISTVAN-VACI fàcilment identificable per que el carrer VACI està elevat, el seguim i el final arribem altre cop a la Plaça DEAK FERENC tot passant per davant de la Basílica de SANT ESTEVE

Que vagi be.

• Photo of David AV
    David AV Sep 9, 2019

Molt bona ruta amb grans vistes.
    Ruta molt ben explicada, em vaig liar per entrar a l'illa però era perquè anava per l'altre costat de pont.
    Merci per compartir !

• guillemsantiveri Nov 5, 2019

Ruta entretenida que pasa por sitios turísticos de Budapest. Me ha encantado el trozo de la isla con el tartán