Alzina Salari - Turó del Mal Pas

May 20, 2017
May 2017

near Mura, Catalunya (España)

Alzina Salari - Turó del Mal Pas
Bonic indret per passejar o córrer una miqueta.
Sortida de l'Alzina del Salari fins a la Font dels Devanadors pujada cap el Avenc del LLest i allà agafo un camí que surt a l'esquerra amb marques grogues petites però que vas poden seguir, travessa la ruta dels Graons de Mura i segueix cap a l'oest amb les marques grogues i alguna fita fins a canviar de color a marques taronges en un gir cap el nord oest fins a trobar el camí de la carena que ve del turó de la Pola. Baixada direcció la carena dels Enrics i em desvio cap el nord amb un marcat camí que fa la ruta dels arbres torçats fins a la riera i remuntada novament cap el pi de les tres pinasses, arbre descomunal i característic. Pujada al Turó del Mal Pas i baixada passant per la meitat de la cara sud est en un pas que sembla molt difícil i aeri però que es passa bé. Jo hi passo corrent i tot.
Tornada cap al cotxe baixant per els graons de Mura.
L'horari és més aviat llarg perquè em vaig aturar força. Si el feu corrent podeu reduir considerablement l'horari.