Photo of2013.02.10 - Mas Fores - Les Virtuts-Serra del Pou-L'Aixavega- Naixement Glorieta- Niu de l'Àliga Photo of2013.02.10 - Mas Fores - Les Virtuts-Serra del Pou-L'Aixavega- Naixement Glorieta- Niu de l'Àliga Photo of2013.02.10 - Mas Fores - Les Virtuts-Serra del Pou-L'Aixavega- Naixement Glorieta- Niu de l'Àliga

February 10, 2013
February 2013

near Alcover, Catalunya (España)

Entrenament amb els companys d'Obrint Traça.
Bonica ruta per la Vall del Glorieta, sortint de l'Ermita del Remei i passant pel Mas de fores per tot seguit pujar cap les Virtuts i seguint pujant fins el mirador de la Serra del Pou, on m contemplat una bonica panoràmica del camp de Tarragona, des de el Delta de l'Ebre fins la Talaia del Montmell i de fons Montserrat.
Un cop a la Serra del Pou em anat direcció l'Aixàvega on em passat pel costat d'un antic pou de gel per tot seguit anar cap el naixement del Glorieta. Em baixat direcció el Niu de l'Àliga pel tram que "Caminos Naturales" ha restaurat i un cop al Niu de l'àliga pel nou recorregut fins el Mas de Forès.
To això per obrir gana per la calçotada de germanor d'avui ;)