1ος Φιλανθρωπικός Αγώνας Δρόμου 12χλμ

June 9, 2018

near Péfka, Central Macedonia (Greece)

Η εκκίνηση δίνεται μπροστά στην είσοδο του Ελληνικού Παιδικού Χωριού Φιλύρου και για 3 χλμ περίπου ακολουθεί ασφάλτινο δρόμο. Σε 150μ από την εκκίνηση στρίβουμε δεξιά και μετά από 900μ, στην περιοχή 3πλατάνια (όπου υπάρχει πηγή με πόσιμο νερό) στρίβουμε δεξιά και ακολουθούμε την άσφαλτο μέχρι την είσοδο του Στρατοπέδου.
Εδώ αρχίζει ο χωματόδρομος. Ακολουθούμε πορεία έξω από την περίφραξη του στρατοπέδου για 700μ περίπου και βγαίνουμε στον δρόμο που καταλήγει στην πίσω πύλη του Στρατοπέδου. Έχει 300μ κατηφορικής ασφάλτου και στρίβουμε αριστερά σε χωματόδρομο. Για τα επόμενα 4 χλμ περίπου κινούμαστε σε βατό κατηφορικό χωματόδρομο απολαμβάνοντας την φύση και την άπλετη θέα. Στο 6χλμ της διαδρομής είναι ο σταθμός εφοδιασμού, με νερό-ισοτονικό και σνακς. Συνεχίζουμε σε χωματόδρομο, περνάμε βόρεια του δάσους του Προφήτη Ηλία και καταλήγουμε στο γήπεδο ποδοσφαίρου όπου μπροστά από την εκκλησία του Αγίου Νικάνορα (υπάρχει βρύση με πόσιμο νερό) τελειώνει το χώμα και ξεκινάει ασφάλτινος δρόμος.
Στρίβουμε αριστερά στο καφέ-μπαρ Αμαδρυάς και ακολουθούμε τον ασφάλτινο δρόμο έως την περιοχή 3πλατάνια (όπου υπάρχει πηγή με πόσιμο νερό). Στρίβουμε δεξιά και μπαίνουμε στο τελευταίο χιλιόμετρο (απ΄ όπου ξεκινήσαμε) μέχρι τον τερματισμό.
ΠΡΟΣΟΧΗ: Το ίχνος είναι περασμένο χειροκίνητα και έχει κατά 95% ακρίβεια.