120526 TARRAGONÈS. ( Running) Circuit curt pels pujadors de la Bulladera.

Photo of120526 TARRAGONÈS. ( Running) Circuit curt pels pujadors de la Bulladera. Photo of120526 TARRAGONÈS. ( Running) Circuit curt pels pujadors de la Bulladera. Photo of120526 TARRAGONÈS. ( Running) Circuit curt pels pujadors de la Bulladera.

May 26, 2012
May 2012

near Tarragona, Catalunya (España)

Bonic recorregut des de l’ITV de Tarragona. Agafant el camí de la Budallera fins Boscos.
Al primer cop millor seguir un senderó fressat, però hi ha molts corriols que permeten agafar el pujadors i baixadors que tu vulguis segons les forces de cadascun.

************************************************************************

Mapa : Baix Gaià ( 1:20000) Ed Piolet 2011.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

IMPORTANT : La dada del temps emprat en fer la ruta és refereix al que estem en moviment , no al temps total que òbviament és molt superior.

NOTA del 18-10-20 : A la època en la que vaig fer aquesta ruta , no acostumava a posar-hi descripció i comentaris. Amb el temps he anat desenvolupant una espècie de fitxa que permet tenir una idea més clara del recorregut i de tota una sèrie de paràmetres a tenir en compte.
Recomano a tothom que vulgui fer aquesta ruta i per extensió a totes les que tenen 3 anys o més que busqui tracks més actuals ja que amb el pas del temps els camins canvien força.
El usuaris "PREMIUM" del wikiloc, 10€ a l'any, disposen d'una bona eina per fer recerca de rutes semblants a una d'antiga. Així és pot visualitzar al mapa rutes amb zona de pas o inici comú a la que ens interessa. Posteriorment podem filtrar per usuaris, època de gravació i tota una sèrie de paràmetres