Photo ofتالاب بین‌المللی شادگان- یادگیری و یاددهی چینکو و قایق پاروی- یریده یا چوب نخل خرما با پدر و خواهرم آناهیتا بذرافکن- شنای من و پ Photo ofتالاب بین‌المللی شادگان- یادگیری و یاددهی چینکو و قایق پاروی- یریده یا چوب نخل خرما با پدر و خواهرم آناهیتا بذرافکن- شنای من و پ Photo ofتالاب بین‌المللی شادگان- یادگیری و یاددهی چینکو و قایق پاروی- یریده یا چوب نخل خرما با پدر و خواهرم آناهیتا بذرافکن- شنای من و پ

July 3, 2020
July 2020

near Ḩodbeh, Khuzestan (Iran)

تالاب بین‌المللی شادگان- یادگیری و یاددهی چینکو و قایق پاروی- یریده یا چوب نخل خرما با پدر و خواهرم آناهیتا بذرافکن- شنای من و پدرمان- اردک‌ها و غازهای اهلی- نخل‌های خرمای سعمران، بریم و برحی مرحله کیمری به خارک و رطب در سرای سامی شاوردی‌مهر و همسر ایشان زهرا جنامی- روستای حدبه خنافره در میان تالاب بین‌المللی شادگان سفر از اهواز
دوازدهم تیرماه- برج سرطان یا خرچنگ سال ۱۳۹۹خورشیدی
Track Jul 2, 2020 15:07:32
30.627153, 48.570519
30°37′37.75″N 48°34′13.87″E
POI Jul 2, 2020 17:08:50
POI Jul 2, 2020 21:10:54
POI Jul 2, 2020 21:40:50

PictographLake Altitude 369 ft

تالاب شادگان- یادگیری چینکو- سفر به روستای حدبه تالاب شادگان سرای آقای سامی شاوردی‌مهر با پدرمان موسی بذرافکن و خواهرم آناهیتا بذرافکن ۱۳۹۹۰۴۱۲ Track Jul 2, 2020 15:07:32

شنای پدرمان در تالاب شادگان- یادگیری چینکو- روستای حدبه تالاب شادگان سرای آقای سامی شاوردی‌مهر با پدرمان موسی بذرافکن و خواهرم آناهیتا بذرافکن ۱۳۹۹۰۴۱۲ Track Jul 2, 2020 15:07:32