MONTSENY - TURÓ DE L'HOME - MONTSENY

Photo ofMONTSENY - TURÓ DE L'HOME - MONTSENY Photo ofMONTSENY - TURÓ DE L'HOME - MONTSENY Photo ofMONTSENY - TURÓ DE L'HOME - MONTSENY

September 20, 2015
September 2015

near Montseny, Catalunya (España)

Circular en Rollerskis de Pujada i de Trail de Baixada. Sortint des del Km 12 de la Crtra que porta a Collformic, molt aprop del poble del Montseny, pujo per la petita carretera que va cap a la Costa del Montseny. Posteriorment agafo la carretera principal fins al trencall que et deixa als peus del Turó de l'Home (12,6Km i 750m+ en 1h25'). Només resta encarar els darrers 6,5Km, per un tram de carretera infernal. Durant els 3Km primers degut a la degradació de l'asfalt, és un via crucis, però després fins a dalt millora ostensiblement. Només resta descalçar els rolleskis i pujar al cim (1.704m). En total 19,1Km i 1250m+ en 2h25'. El descens el faig corrent seguint part de l'itinerari de la Marató del Montseny (GR) fins un punt on em desvio per arribar al poble del Montseny i al cotxe que està 1Km més avall.