Camí de La Pineda de Serra de l' Obac amb els SkatingNòrdicCross.

Photo ofCamí de La Pineda de Serra de l' Obac amb els SkatingNòrdicCross. Photo ofCamí de La Pineda de Serra de l' Obac amb els SkatingNòrdicCross. Photo ofCamí de La Pineda de Serra de l' Obac amb els SkatingNòrdicCross.

2 hours
January 18, 2024
January 2024

near Terrassa, Catalunya (España)

🫵Avui tocava la clàssica, el conegut Camí de La Pineda. Aquest camí envoltat de pins blanc travessa la Serra de l'💚Obac, un dels grans pulmons verds de Terrassa.
👆La🌳Pineda és una gran masia de color blanc situa deda al municipi de Terrassa a la comarca catalana del Vallès Occidental. Es troba a tocar del torrent de la Font de la Teula, i als peus de la carena de la Pineda.
👉Faré aquesta ruta amb els #SkatingNòrdicCross i el gos.

🫶Els #SkatingNòrdicCross per les nostres terres, no es coneix gaire. Però a França, Alemanya i països nòrdics s' utilitza i es veu molt. Ells ho utilitzant molt a l' estiu, quan no hi ha neu per entrenar esports com l' esquí nòrdic, o de muntanya. Aquí a casa nostre, som pocs els que els utlitzem, i només a la Cerdanya s' utilitzant més a nivell competitiu també fora de l' hivern per mantenir la tècnica.
Amb eaquest #SkatingNòrdicCross es pot practicar el pas clàssic (com l' esquí de muntanya) o el patinatge com l' esquí nòrdic. A mí m' agrada aquesta esport perquè és molt versàtil, puc anar per asfalt, pistes, camins o trialeres. Puc portar el gos i tot el material que necessito a la motxilla.
Per a mí és un complement perfecte a la varietat d' esports que faig. Puc fer una ruta amb tot tipus de camins gràcies a les possiblitats tot terreny de les rodes, permet anar per la neu, o fins hi tot gel. Carregar-los a la motxilla i fer una grimpada. Pujar per fortes pendents i baixar-les gràcies als seus frens.
No tinc cap subte que hi ha tot un món de possibilitats i en aquesta disciplina en el nostre país, està tot per fer i escriure!