Via The wall a l'elefant. Montserrat.

Photo ofVia The wall a l'elefant. Montserrat. Photo ofVia The wall a l'elefant. Montserrat. Photo ofVia The wall a l'elefant. Montserrat.

March 17, 2024
March 2024

near Monestir de Montserrat, Catalunya (España)

Tornàvem del tute des de Benasque el dia anterior i vam anar a cap a Montserrat per fer alguna via llarga. Ja teniem alguna mirada però al últim moment decidim anar a aquesta perqué te bona pinta i com fa temperatures primaverals crec que cara nord s'estarà força be.
Jo volia obrir algun llarg, però no em vaig veure en cor. El primer el va fer el sergio i jo de segon em veia justet. No anava fluït ni segur i les assegurances estàn espaiades. Com sempre pel que va sobrarñt de grau no tindrà problema, però a mi em costa així que vaig decidir de no obrir cap llarg i vaig fer be.
La via es molt guapa, bastant mantinguda i vertical. El primer llarg el vaig trobar finet. Els altres eren mes disfrutons, però havia algun parabolt que deu ni dor com allunyava. S'ha d'anar be del cap.
A dalt un vistes 365 molt guapes. Tornem caminant pel camí normal i després baixem per la canal del cavall Bernat, que OJO!! L'han desequipat. Han deixat les reunions per si es vol rapelar.

#xankoaventures

Photo ofInici via ( a la dreta de la llastra de roca) Photo ofInici via ( a la dreta de la llastra de roca) Photo ofInici via ( a la dreta de la llastra de roca)

Inici via ( a la dreta de la llastra de roca)