Via Estasen - Cim del Calderer + Pedraforca (100 cims)

Photo ofVia Estasen - Cim del Calderer + Pedraforca (100 cims) Photo ofVia Estasen - Cim del Calderer + Pedraforca (100 cims) Photo ofVia Estasen - Cim del Calderer + Pedraforca (100 cims)

7 hours
May 4, 2020
July 2019

near Saldes, Catalunya (España)

Per començar la ruta hem d'agafar la pista que porta al Refugi Lluís Estasen.

Les marques verdes assenyalen el camí que arriba al primer llarg, vam trigar aproximadament 1 hora.

La via son uns 600 mestres aproximadament fins arribar al Cim del Calderer. Nosaltres vam trigar unes 3 hores en fer tots els llargs i arribar al Cim.

Un cop a dalt del Cim del Calderer, vam rapelar i fer la cresta que porta directe al Pedraforca.

Per baixar, vam seguir la ruta normal i vam arribar caminant fins al refugi.

NOTA: LA RUTA ÉS ORIENTATIVA PERQUÈ VEIG QUE EL GPS NO HO HA AGAFAT MOLT BÉ.

• Photo of albverdaguer
    albverdaguer May 4, 2020

Bona primera via llarga a una clàssica del Pedraforca. Seguim!!

• edu baro Jul 29, 2021

Bona activitat!
    He vist però que en el track hi ha algunes aberracions que crec es poden corregir. 2500 positius...