Intent via same, la falconera.

-4 ft
48 minutes
December 6, 2023
December 2023

near Garraf, Catalunya (España)

Tenia ganes de tornar per aquí i després de calcel·lar-ho l'últim cop avui era el dia. En el fons no era el dia... Vam començar a escalar a les 13:00 amb un vent d'aquell que es fa pesat. Vivint a Sitges no hi ha excusa. El tema es que teníem convidats a casa i no podíem sortir abans.
Totaaaal que entre una cosa i altre comencem tard i al tercer llarg ja em perdo i vaig per lloc on no toca i em passo una bona estona buscant amunt i avall. Veia algun pitó pero no encaixava amb la descripció de la via, també vaig passar per algun tram on no era lll allò... Sort que portavem 3 friends. Al final després d'estar explorant trobo la reunió descrita amb tres cordinos blancs!
Analitzant la situació entre els dos decidim desfer el camí i la veritat va ser una bona decisió. En res es feia fosc, feia vent i fred. Va anar be per tenir una presa de contacte i posar algun friend i anar navegant per la roca. Tot i ser fàcil per nosaltres va ser satisfactori.

Tornarem!! (El proper cop per escalar aviat hehe)

PictographPanorama Altitude 42 ft

Des de la platja s'inicia l'escalada