Cap del Ras - Ressenya Amor de Madre

38 minutes
April 23, 2021
April 2021

near Àger, Catalunya (España)

225m 6c+ (6b oblig) S2+
Oberta per Pedro i Marc Cuesta el 1993.
Reequipada per Marc Cuesta i Oriol Pascual el 2018.

Deixar el cotxe a la pista a sota de la dos tontos muy tontos. Seguir camí marcat que de seguida va desviant-se cap a l'esquerra.

La Amor de Madre te una primera meitat exigent. 1er llarg amb dos blocs d’equilibri en fred i secció de resis amb alejes. 2on llarg amb bloc de 7a molt dur. 3er llarg de finura extrema amb adherència de 6c+ i sortida amb alejes. Després sembla que tot es torna més humà. 4rt llarg de transició que et du a la part ample de la feixa. Aquí toca canviar el xip i posar-se fanàtic. 5é llarg de nyapetes vertical amb passos obligats i molt treball de peus, 6c de lluitar-lo. El 6é llarg torna a ser una placa difícil d’adherència però molt més assequible que la del 6c+. 7é llarg molt més suau amb algun pas interessant sobre presa bona. Els 8é i últim llarg busca una xemeneia bastant a la dreta, totalment de tràmit per fer el cim.

Un cop al cim descens per la dreta per camí fitat que de seguida baixa en diagonal amb algun tram de tartera fins arribar a la pista.