Βαρδούσια: Σκασμένη Στρούγκα - Πλάκα - Πυραμίδα - Σκασμένη Στρούγκα

Photo ofΒαρδούσια: Σκασμένη Στρούγκα - Πλάκα - Πυραμίδα - Σκασμένη Στρούγκα Photo ofΒαρδούσια: Σκασμένη Στρούγκα - Πλάκα - Πυραμίδα - Σκασμένη Στρούγκα Photo ofΒαρδούσια: Σκασμένη Στρούγκα - Πλάκα - Πυραμίδα - Σκασμένη Στρούγκα

Experts only
July 10, 2017
July 2017

near Athanásios Diákos, Central Greece (Greece)

Viewed 2005 times, downloaded 32 times

Αποποίηση ευθυνών: Καμία εγγύηση δεν δίνεται για την εγκυρότητα ή την ακρίβεια των πληροφοριών σε αυτή τη σελίδα. Οτιδήποτε σας συμβεί αξιοποιώντας μέρος ή το σύνολο των πληροφοριών αυτών είναι αποκλειστικά δική σας ευθύνη.

Λίγο πριν από τη Σκασμένη Στρούγκα ξεκινάμε με κατεύθυνση δυτική ακολουθώντας τις ομαλές πλαγιές μπροστά από την Πλάκα-Πυραμίδα. Σήμανση ή μονοπάτι δεν υπάρχει, αλλά η πορεία είναι προφανής.

Η είσοδος στην προκορφή γίνεται από χορταριασμένη ράμπα ήπιας κλίσης με λίγα σαθρά βραχάκια. Χρειάζεται κυρίως περπάτημα και μόνο προς το τέλος ξεκινάμε και βάζουμε τα χέρια μας.

Αφού ανέβουμε αρκετά, στρίβουμε δεξιά και κατευθυνόμαστε ευθεία πάνω κερδίζοντας συνεχώς ύψος.

Μόλις βγούμε πάνω στην κορυφογραμμή βλέπουμε ότι έχουμε να κάνουμε πλέον με κίνηση σε κόψη η οποία είναι αρκετά απόκρημνη και χρειάζεται προσοχή.

Αφού κινηθούμε για κάποια ώρα πάνω στην κόψη, φτάνουμε κάποια στιγμή σε “αδιέξοδο” — ουσιαστικά στην κορυφή ενός τοίχου περίπου 15 m στη βάση του οποίου κατεβαίνουμε κάνοντας ραπέλ.

Η συνέχεια εδώ: https://agorf.gr/2017/07/28/vardoysia-diaschisi-koryfogrammis-plakas-pyramidas/

RAPEL1

ZONARI

SKARF TELOS

PYRAMIDA

RAPEL2

• Photo of Nikos.ef
    Nikos.ef May 25, 2020

Ευχαριστούμε για τις πληροφορίες.