APROXIMACIÓ VIA MUM AL MONT CARO (PN dels Ports)

Photo ofAPROXIMACIÓ VIA MUM AL MONT CARO (PN dels Ports) Photo ofAPROXIMACIÓ VIA MUM AL MONT CARO (PN dels Ports) Photo ofAPROXIMACIÓ VIA MUM AL MONT CARO (PN dels Ports)

April 23, 2015

near Mas de Barberans, Catalunya (España)

80m Vº (equipada amb parabolts de 10mm i ponts de roca artificials. Reunions equipades per a rapelar.
Bona via per a iniciar-se en l’escalada de llargs. Bonica i amb bona roca.

L’opció més interessant és fer els 5’ d’aproximació fins a la reunió de sortida de la via i rapelar-la. D’aquesta manera ens quedarà una activitat més complerta.

Tot i estar a 1400 msm i a la cara O, aquesta via és pot fer a l'hivern si el dia acompanya. A partir de les 12:00 tindrem solet als llargs superiors.

Esta a canal dels tubos, que vaixa de les antenes de caro, El vehicle l'hem de deixar a la bassa que hi ha abans de les antenes.

14 cintes expres

L1 30m IV+
L2 20m IV
L3 30m Vº

PARKING

PictographTree Altitude 4,334 ft

On assenyalo dos metres a la dreta hi ha els primeres xapes