Tasch - saas grund

August 28, 2016
August 2016

near Täsch, Canton du Valais (Switzerland)

Val la pena fer una parada a Saas grund on agafarem un telefèric que té 2 parades. Una intermitja a 2500 mts i una altra a 3100 mts hoohsaas.
La de dalt del tot té una petita caminada on podrem contemplar una glacera i un petit estany d'aigua i per suposat les muntanyes Dom o teechopf.
També podrem tocar neu a l'estiu.
La parada intermitja Kreuzborden és impressionant, els baixants d'aigua, atraccions per als nens. Fins hi tot hi ha uns cotxes que van a pedals on els nens han gaudit de valent.
Tirolines, jocs d'aigua, parcs infantils. Servei de bar, Total bitllet anada i tornada 1 Adult 41 CHF els nens amb la swiss pass jr pugen gratis.

ESPAÑOL:
Vale la pena hacer una parada en saas grund donde cogeremos un teleférico que tiene 2 paradas. Una intermedia a 2500 mts i otra a 3100 mts hoohsaas.
La de arriba del todo tiene una pequeña caminata donde podremos contemplar un glaciar y un pequeño estanque de agua.
También podremos tocar nieve en verano.
La parada intermedia Kreuzborden es impresionante, los bajantes de agua, atracciones para los niños. Hasta hay unos coches que van a pedales donde los niños han disfrutado de lo lindo.
Tirolinas, juegos de agua, parques infantiles. Servicio de bar, Total billete ida i vuelta 1 adulto 41 CHF los niños con la swiss pass jr suben gratis.