Sion - Grächen

August 28, 2016
August 2016

near Grächen, Canton du Valais (Switzerland)

Fantàstic poble suís, encara que una mica desconegut ... Des del mateix poble accedirem amb telefèric a hannigalp on trobarem el parc d'aventures de sisu.
Allà trobarem una zona Índia de barbacoes, on podrem fer una fantàstica barbacoa ... sempre que portem la carn, i per si de cas carbo.. Encara que Jo vaig veure llenya ..
Nosaltres en comptes de tornar a agafar el telefèric de baixada, vam baixar a peu i seguint la pista forestal vam anar a parar al parc Rubí, un fantàstic parc amb tirolines, tobogans, minigolf etc...
La pujada val per adult 14.60CHF i els nens 7.3 CHF encara que si tens la swiss pass JR, no paguen
Recordeu que la swiss Pass JR val 30 CHF valida per un any a partir del dia que és adquirida. I és valida per Trens, museus, telecabines. Per a nens menors de 9 anys.

Nosaltres aqui varem dormir al parquing del poble al cantó del telecabina de Grächen... ja que varem pagar 7 CHF pel parquing durant el dia y caducava al dia seguent a les 7 am.
Español:

Fantástico pueblo suizo, aunque algo desconocido ... Desde el mismo pueblo accederemos en teleférico a hannigalp donde encontraremos el parque de aventuras de sisu.
Allí encontraremos una zona India de barbacoas, donde podremos hacer una fantástica barbacoa ... siempre que llevamos la carne, y por si acaso carbo .. Aunque Yo vi leña ..
Nosotros en vez de volver a coger el teleférico de bajada, bajamos a pie y siguiendo la pista forestal fuimos a parar al parque Rubí, un fantástico parque con tirolinas, toboganes, mini golf etc...
La subida vale para adulto 14.60CHF y los niños 7.3 CHF aunque si tienes la swiss pass JR, no pagan
Recuerde que la swiss Pass JR vale 30 CHF valida por un año a partir del día que es adquirida. Y es valida para Trenes, museos, telecabinas. Para niños menores de 9 años.

Nosotros aquí dormimos en el parking del pueblo al lado del telecabina de Grächen ... ya que pudimos pagar 7 CHF por parking durante el día y caducaba al día siguiente a las 7 am