Grächen - tasch / Zermatt

August 28, 2016
August 2016

near Grächen, Canton du Valais (Switzerland)

Per aparcar nosaltres vam anar al pàrquing de l'hotel Walliserhofa tasch, només caben 4 autocaravanes i et cobren de 10 CHF per dia.
Coses tenir en compte, arribada a Tasch ... cotxes Autocaravanes i altres pàrquing 10 € a mínim.
Jo aconsello agafar la targeta Swiss pass Junior per a menors de nou anys, val 30 CHF però si vas fer diverses rutes compensa.
Tren per pujar i baixar a Zermatt dos adults 30 CHF
Els nens amb la targeta Swiss pass no paguen.
Tren subterrani a Sunnegga Dos adults pujada i baixada 45 CHF
En gairebé tots els telefèrics també et donen la possibilitat de llogar una mena de bici- patinet que et permet fer la baixada de forma més alegre i divertida.

Español:
Para aparcar nosotros fuimos al parking del hotel walliserhof, solo caben 4 autocaravanas y te cobran 10 CHFpor dia.
Cosas tener en cuenta, llegada a tasch ...coches Autocaravanas y demás parking 10 € mínimo, yo aconsejo coger la tarjeta swiss pass Junior para menores de nueve años, vale 30 FCH pero si vas hacer varias rutas compensa.
Tren para subir y bajar a Zermatt dos adultos 30 CHF
Los niños con la tarjeta Swiss pass no pagan.
Tren subterráneo a Sunnegga Dos adultos subida y bajada 45CHF
En casi todos los teleféricos también te dan la posibilidad de alquilar una especie de bici- patinete que te permite hacer la bajada de forma más alegre y divertida.