Ören - Kandiltepe - Armutlu (Tırman -Uç)

Photo ofÖren - Kandiltepe - Armutlu (Tırman -Uç) Photo ofÖren - Kandiltepe - Armutlu (Tırman -Uç) Photo ofÖren - Kandiltepe - Armutlu (Tırman -Uç)

February 4, 2024
February 2024

near Ören, İzmir (Türkiye)

Kaydın ilk 10.7 km mesafe,~1100 mt irtifa kazancı yürüyüşe ait, devamı uçuşa ait.
Uçuş başladıktan sonra kayıtta kayıp olmuş.
Bir süre kayıt durmuş,sonra devam ederken aradaki veriler yok olmuş ,düz çizgi çekmiş.
Sedak kulübü B grubu ile Ören'den yürüyüşe başladık.Genellikle zirve yürüyüşlerini,batı sırttan çıkıp, doğu sırttan inerdik.Ekip bu defa orta sırttan çıkmak için plan yapmış.
Köy meydanından 500 mt sonra patikaya girdik.1.5 km'lik patika kullanılmamaktan çok sıkılaşmış,bu bölüm sırt çantalı arkadaşları bile zorladı,benim uçuş ekipmanımın bulunduğu çanta daha büyük olduğu için beni daha fazla zorladı.
Orman yoluna çıktıktan sonra rahatladık.
1000 mt irtifada yerde kar başladı,zirveye kadar kuzey cephede kar vardı.
Zirvede hava açıktı, pırıl pırıl güneş vardı,kısa bir yemek molasından sonra kalkış hazırlıklarına başladım,kalkmadan önce yürüyüş arkadaşlarımda geldi, kalkışta video/foto çektiler.