Ruta segon dia- Tarda

October 23, 2019

near Sant Julià de Lòria, Sant Julià de Loria (Andorra)

Aquí tenim la segona ruta on realitzarem la visita a l'església Santa coloma que és de les més antigues del principat, el Museu Casa d'Areny-Plandolit on et proposem viatjar en el temps i entrar a la residència d’estiu de l’única família andorrana amb títol nobiliari, els Areny-Plandolit i per acabar de la millor manera i omplir-nos la panxa La Borda de l'Avi és el lloc més idoni per a provar la fantàstica degustació dels plats típics d'Andorra.

PictographMountain hut Altitude 2,975 ft

Imperial Atiram (Hotel)

Estància dels nostres clients.

Església Santa Coloma

Aquí hi trobareu una joia del preromànic i romànic, l’Església de Santa Coloma, una de les més antigues del Principat com ja hem dit abans. Compta amb un campanar llombard de planta circular de quatre pisos únic al país juntament amb el de Sant Vicens d’Enclar, i un dels pocs d’aquestes característiques al Pirineu. També conserva part del cicle de les pintures murals romàniques del segle XII. I el retaule barroc de mitjans del segle XVIII, dedicat a la patrona de l’església, és un exemplar destacat d’aquest estil.

PictographMuseum Altitude 4,264 ft

Museu Casa d'Areny-Plandolit

La residència d’estiu de l’única família andorrana amb títol nobiliari, els Areny-Plandolit. La casa ha estat transformada en un dels museus més emblemàtics del Principat, on hi pots trobar segles d’història a través de tot tipus de detalls i objectes d’entre els segles XVIII i XX. Passeja per les estances de la casa per descobrir el luxe amb què vivia la família, un luxe que poca gent coneixia a les valls andorranes en aquelles èpoques.

PictographProvisioning Altitude 4,119 ft

La Borda de l'Avi

Si vols tenir el plaer de degustar plats típicament andorrans amb una cuina plena de tradició i creativitat i en un entorn íntim i acollidor et proposem La Borda de l’Avi, un dels restaurants més populars del Principat, situat als afores de la parròquia de La Massana i construït sobre una antiga borda (casa de camp) destinada a la ramaderia i al gra. La carta de La Borda de l'Avi és extensa i variada, on la carn ocupa un lloc excepcional.