Ruta Montseny (Matagalls)

April 2, 2017

near El Brull, Catalunya (España)

BREU EXPLICACIÓ DE LA SORTIDA:
Començarem pujant fins a arribar a un camí pla en forma de ‘’s’’ i després arribarem a unes escales al costat de l’ermita de San Miquel. Anirem pujant fins al turó. Continuarem fins a una esplanada i d’allà farem la pujada fins al Matagalls, passant abans per la Font de Matagalls i la Font dels cims. Després baixarem seguint el GR, en un moment agafarem un petit corriol per donar una mica de volta al costat d'un rierol i finalment tornarem a agafar el GR fins on ens espera l'autocar per tornar a casa.

PUNTS D'INTERÈS:
Font de Matagalls.
Matagalls: És una muntanya de 1.698 metres del Massís del Montseny amb una creu dedicada a Mossèn Cinto Verdaguer.
Ermita de San Miquel: Al seu interior hi ha un banc de pedra i poc més. És del segle XVI
Font dels cims.

OPINIÓ PERSONAL:
És una sortida molt bonica, amb paisatges bastant impresionants i sense gaire dificultat tècnica, a més a més que no es troba gaire lluny de Barcelona.
Si que m'hauria agradat més (que realment és el que vam fer) que la ruta no tingués tants trams de pista i agafés petits corriols, que així la dificultat augmentaría una mica, però també el paisatge i l'entorn.

Punt 1

Punt 15

• Photo of Laura Sestafe
    Laura Sestafe Aug 28, 2020

Hice esta ruta en julio. Un paisaje precioso y buena descripción de la ruta ¡Gracias por compartir!