Photo ofLaura Martínez 1 bach A (Cantera Circ de la Safor-Tunel num.4-Cantera Circ de la Safor) Photo ofLaura Martínez 1 bach A (Cantera Circ de la Safor-Tunel num.4-Cantera Circ de la Safor) Photo ofLaura Martínez 1 bach A (Cantera Circ de la Safor-Tunel num.4-Cantera Circ de la Safor)

June 12, 2016
June 2016

near Castellonet de la Conquesta, Valencia (España)

Diumenge passat mon pare i jo realitzàrem una ruta prop de Lorxa,vam començar a les 8:30 del matí per a evitar la calor el màxim possible.La ruta consistia a seguir el "cauce" del riu Serpis que al seu torn fa molts anys va ser empleat com a via de ferrocarril,por això al llarg de la ruta podem distingir distints trossos de via i els túnels seguixen intactes.Una altra particularitat de la ruta és que pel camí trobem dos fàbriques de llum que en aquells temps eren hidroelèctriques,per això,estaven situades tan prop del riu.La ruta era principalment per plà exceptuant algunes pendents i és una ruta 100% recomanable per a tot tipus de públics i sobretot per a ciclistes.