2016.05.03. - Johannesbachklamm - Hohe Wand

Photo of2016.05.03. - Johannesbachklamm - Hohe Wand Photo of2016.05.03. - Johannesbachklamm - Hohe Wand Photo of2016.05.03. - Johannesbachklamm - Hohe Wand

May 3, 2016

near Jereván lakótelep, Győr-Moson-Sopron megye (Magyarország)

Sopronból autóval mentünk. A parkolóktól gyalogos sétákat tettünk, nehézség - semmi.
Olyan volt, mint a prospektusokban, rajtunk kívül nem volt senki, Nem kellett a képekből elhessegetni a tömegeket :)
A vadaspark kisgyerekekkel egész napos program lehet.

PictographCar park Altitude 1,358 ft

1. parkoló

Johannesbachklamm

Nem hosszú, kényelmesen végigjárható. Vissza ugyanarra, vagy kb 3 kilométeres erdei sétaúton kerülve. Mindkét végénél fogadó található.

lentről

Willendorf felől közelítve az egyetlen "autós feljáratot". A felhajtás hétvégén és ünnepnapon fizetős. Az út nagyon keskeny, helyenként igen meredek és kanyargós. Senki se játszon itt hegyi felfutót!

PictographCar park Altitude 2,602 ft

Itt hagytuk az autót és sétáltunk a Skywalkhoz meg a Felsenpfadhoz (sziklaoldal-járó).

Skywalk

A szakadék fölé kinyúló acélrács-terasz. Pompás látványt nyújt a lábad alatt az űr és körben a panoráma. Úgy tűnik, szezonban fizetős lehet ez is. Felette a réten kiváló családi méretű relax ágyak (2 db).

'Kőszáli kecske legelője'

A szakadék feletti réten, 30-40 méterre a Skywalktól legelt ez az alpesi kőszáli kecske. Körben a fogadók mind zárva, turisták - kettőnkön kívül - sehol. Nyugodtan napozott, legelészett és még a fényképezés sem zavarta különösebben.

Photo ofFelsenpfad - Sziklaoldaljáró kezdete Photo ofFelsenpfad - Sziklaoldaljáró kezdete Photo ofFelsenpfad - Sziklaoldaljáró kezdete

Felsenpfad - Sziklaoldaljáró kezdete

A gyakorlatilag függőleges sziklaoldalba acél lépcsőket, járó rács-lapokat erősítettek és így "kvázi sziklamászó" érzést kaphat a normál gyalogos is. Jópofa, aki erre jár, ki ne hagyja!

vége

PictographCar park Altitude 3,271 ft

3. parkoló - Vadaspark

Vadaspark gyermek túra-útvonallal, játszó eszközökkel. Nagy területen, egész napos program is lehet mindent bejárni.

Távolról gigantikus mérleghintának tűnt, de nem az!

4. parkoló

Csak felgurultunk, mert az útról ígéretesnek tűnt a kilátás. És valóban!