Ζήρεια 6-7/11/21

November 9, 2021
November 2021

•   4.8 2 Reviews

near Dhervéni, Peloponnese (Greece)

Ακόμα μια εκδρομή off-road στον παράδεισο της ορεινής Κορινθίας το Σαββατοκύριακο 6-7/11/21. Συμμετείχαν 12 οχήματα 4x4 από Αθήνα με μεικτό επίπεδο από πλευράς αναβαθμίσεων.

Σάββατο 6/11/21
Από την έξοδο για Δερβένι πήραμε τον δρόμο προς Τρίκαλα και λίγο μετά το χωριό Καρυά μπήκαμε χώμα με κατεύθυνση ΝΔ. Εδώ υπάρχουν 2 επιλογές
Α. Να ακολουθήσει κάποιος τον δασικό δρόμο με ελάχιστη δυσκολία
Β. Να ακολουθήσει την πορεία που φαίνεται στο χάρτη για πιο advanced επίπεδο. Τα οχήματα καλό θα είναι να έχουν ύψος από το έδαφος, ελαστικά μεγάλης διαμέτρου, τουλάχιστον πίσω μπλοκέ και σχετικά έμπειρους οδηγούς. Πρόκειται για στενό μονοπάτι , με πυκνή βλάστηση, απότομες κλίσεις και βράχους μεγάλου μεγέθους σε συνδυασμό με γλιστερή λάσπη. Είναι πάρα πολύ όμορφη διαδρομή με τεχνικά περάσματα και εμπόδια
Και οι 2 επιλογές οδηγούν σε ένα μεγάλο πλάτωμα κατάλληλο για camping, pik nik κτλ
Επιστροφή από την ίδια διαδρομή στον κεντρικό δρόμο με προορισμό την Λίμνη Δασίου. Όσες φορές και αν έχουμε πάει στην Δασίου πάλι ξετρελαινόμαστε, είναι η χαρά του παιδιού πραγματικά. Παρόλο που πήγαμε με αρκετά ζεστό καιρό πάντα κρατάει μπόλικη λάσπη για παιχνίδι.
Η διαδρομή περιμετρικά της λίμνης με κατεύθυνση ΝΔ προς Γκούρα ήταν με διαφορά το καλύτερο κομμάτι της διαδρομής και από ομορφιά αλλά και οδηγικά. Πυκνή βλάστηση σε συνδυασμό με παχιά λάσπη στο μεγαλύτερο κομμάτι. Στα ανοιχτά κομμάτια συναντήσαμε πολλά άγρια άλογα και αγελάδες τα οποία προσπεράσαμε διακριτικά με πολύ χαμηλή ταχύτητα για να μην τα ενοχλήσουμε.
Επόμενη και τελική στάση της ημέρας η κορυφή της Ζήρειας (2.250μ εκεί που φτάσαμε). Λόγω εποχής (δεν είχε ίχνος χιονιού) η ανάβαση ήταν σχετικά εύκολη. Το μονοπάτι είναι πετρώδες, έχει κάποια λίγα νεροφαγώματα και σε ορισμένα σημεία στενεύει αρκετά και θέλει αρκετή προσοχή γιατί από κάτω είναι γκρεμός. Λόγω υψόμετρου τα μοτέρ χάνουν δύναμη οπότε συνιστάται κούμπωμα των αργών σχέσεων στο κιβώτιο. Η θέα στην κορυφή είναι πραγματικά μαγεία και αποζημιώνει με το παραπάνω την ταλαιπωρία από τις πέτρες (κουράζει λίγο). Εμείς πετύχαμε τον ήλιο να δύει και ήταν πάρα πολύ όμορφα. Η κατάβαση έγινε νύχτα όπου βοήθησε πολύ ο extra φωτισμός στα οχήματα (μπάρες led, προβολάκια κτλ). Φαγητό και διανυκτέρευση στα Τρίκαλα.

Κυριακή 7/11/21
Κατεύθυνση προς Γκούρα με σκοπό να διασχίσουμε το ποτάμι της περιοχής. Δυστυχώς δεν είχε ίχνος νερού οπότε το προσπεράσαμε από τους αγροτικούς δρόμους και φτάσαμε στην λίμνη Δόξα. Η διαδρομή αδιάφορη οδηγικά αλλά με πολλά όμορφα χρώματα απο τα χωράφια της περιοχής.
Από την Λίμνη Δόξα πήραμε τον δασικό προς Ζαρούχλα για να βγούμε στο χωριό Σόλος στην άσφαλτο και πάλι. Σε αυτό το κομμάτι πέρα από την ομορφιά του βουνού και το πυκνό δάσος από έλατα ο δρόμος είναι φαρδύς με πατημένο χώμα και λόγω της μεγάλης απόστασης (αρκετά χλμ) κουράζει. Ένα εμπόδιο συναντήσαμε μόνο στην περιοχή "Βρύση Γκόλφως" με πολλές πέτρες (μέτρια δυσκολία) που είχε φέρει το βουνό (φαίνεται στην φωτογραφία). Λήξη εκδρομής στην πανέμορφη λίμνη Τσιβλού από άσφαλτο

Υ.Γ. Όλη η διαδρομή έγινε μέσω δασικών δρόμων (συντηρημένων και μη) και μονοπατιών και σε καμία περίπτωση δεν πατήθηκε βλάστηση και δεν ενοχλήθηκαν τα άγρια ζώα που συναντήσαμε και το σημαντικότερο δεν αφήσαμε ούτε δείγμα σκουπιδιού. Προστατεύουμε τα μέρη που αγαπάμε για να τα χαρούμε και εμείς αλλά και οι επόμενες γενιές. ΑΝ ΔΕΝ ΓΙΝΟΥΜΕ ΕΜΕΙΣ ΟΙ ΙΔΙΟΙ ΑΣΠΙΔΑ ΓΙΑ ΤΑ ΒΟΥΝΑ ΜΑΣ ΔΕΝ ΘΑ ΤΟ ΚΑΝΕΙ ΑΛΛΟΣ ΓΙΑ ΕΜΑΣ. Γουστάρουμε τετρακίνηση χωρίς καφρίλες και καγκουριές

AVIN Δερβένι

Τσιβλού

• Photo of Marios Str
    Marios Str Dec 13, 2022

Apo thn perigrafi katalavainw einai dyskolh diadromi kai oxi metria.

Mh ta sxoliazetai ws metria giati pame oi pio apeiroi kai kanoumai zimia sta amaksia mas, euxaristw

• Photo of Marios Str
    Marios Str Dec 13, 2022

Dyskolh diadromi

• Photo of Antiroad
    Antiroad Dec 13, 2022

Η διαδρομή βγαίνει με ένα απλό σήκωμα και λάστιχα ανάλογα την εποχή (AT αν δεν έχει βρέξει, MT αν έχει πολύ λάσπη ή χιόνι).
    Σίγουρα ο καθένας έχει τα δικά του όρια και προτιμήσεις, αλλά
    δεν είναι σε καμία περίπτωση δύσκολη η διαδρομή, αλλά ούτε και εύκολη.

• Photo of Tasos Boukanos
    Tasos Boukanos Dec 13, 2022

Μάριε ο βαθμός δυσκολίας είναι κάτι το τελείως υποκειμενικό που έχει να κάνει ξεκάθαρα με τις ικανότητες του οχήματος μας κ την αντίληψη/εμπειρία μας ως οδηγοί. Η ίδια διαδρομή επισης μεταβάλλεται σε βαθμό δυσκολίας ανάλογα την εποχή λόγω λάσπης, χιονιού πεσμενων δέντρων κτλ. Δεν θα την συνιστούσα σε καμία περίπτωση σε μια παρέα με φίλους που είναι στο ξεκίνημα του χόμπι χωρίς πολλα χωμάτινα χιλιόμετρα κ επίσης πότε ένα αυτοκίνητο μόνο του στο βουνό όσο καλά εξοπλισμένο κ αν είναι. Υ.Γ. για ένα σχετικό έμπειρο πλήρωμα κ όχημα με βασικό εξοπλισμό όπως Μ/Τ ελαστικά, εργάτη, ποδιές προστασίες, πίσω μπλοκε κτλ θα την χαρακτήριζα ως εύκολη διαδρομή, στο 70% έχει πατημένο χώμα