Vilafranca - Montblanc

July 16, 2012
July 2012

•   4 2 Reviews

near Vilafranca del Penedès, Catalunya (España)

No es molt complicada, hi ha alguna baixada complicada pero amb cura es pot fer sense problemes. Que la disfruteu!

• Photo of bykthor
    bykthor Jul 1, 2013

Feta fins a Santes Creus, on vam desviar-nos cap al Pla de Sta Maria a dinar, per la zona de les planes del Pla.
    Ens vam aturar una estona al km 35 aprox. per veure el poble abandonat de Selma.
    La baixada cap a la urbanització de les Pinedes Altes, crec recordar que es el lloc més "complicat" amb les rames tocant pintura (per si algu li sap greu).
    Gràcies per compartir!

• Photo of XTREM TRACKS
    XTREM TRACKS Feb 28, 2021

Buena ruta, buenos paisajes, y dificultad moderada, yo la he realizado con un Ssangyong Rexton sin problemas.

• Alconviajero Jan 1, 2022

Ruta muy bonita, buena zona, le catalogo en moderado por qué un SUV lo tendría complicado en 2 sitios contados pero para 4x4 duro es fácil, de mitad al final hay muchos sitios para enredarse bien tipo circuitillo natural.