Uzunçam Yaylası

June 11, 2011
June 2011

near Pazaryeri, Bilecik (Türkiye)

Pazaryeri'nden Arapdede ve Sarıdayı köylerinden geçip Uzunçam yaylasına, oradan da dağ yolundan Bozcaarmut göletine ve sonra Küçükelmalı'ya uzayan rota.

Yağışlı havada Sarıdayı köyünden Uzunçam'a giden yol oldukça kötü. Yükseltilmiş Vitara ile zorlandığımız yerler oldu. Kuru havada dahi binek araçların yüksekliğinin kurtarmama ihtimali var.

Ayrıca Sarıdayı Köyü'nden Bozcaarmut'a giden yol da özellikle yağışta pek sağlam değil. Diğer taraftan 4-5 tane kavşak geçiliyor Bozcaarmut'a kadar ve bir tane bile tabela yok, soracak insan da yok. Dağ yollarında kaybolmayın.

PictographOff Road Altitude 0 ft

Batak-YOL

BILECIK Haziran ayında, yağışlı havada 4 çeker ile geçemedik burada. Yoldan dışarı çıkıp, tarladan geçtik. 20 santimden daha derin çamura gömüldü tekerlekler.

PictographHiking Altitude 3,543 ft

Bozcaarmut1

Piknik masaları ve tuvalet var. Tuvaletlerde su akmıyor.

PictographWalking Altitude 3,435 ft

Bozcaarmut2

PictographWalking Altitude 2,723 ft

Küçükelmalı Göleti

Piknik masaları, çeşme, güvenlik, tuvalet mevcut. Giriş otomobil için 5TL. Gölde sazan olduğu iddia ediliyor.

Uzunçam Yaylasi

Tuvalet, piknik masası yok. Telefon çekmiyor. Kaynak suları sık sık var.

• Photo of MuratÖzalp
    MuratÖzalp Jun 11, 2011

Haziran ayında, yağışlı havada 4 çeker ile geçemedik burada. Yoldan dışarı çıkıp, tarladan geçtik. 20 santimden daha derin çamura gömüldü tekerlekler. /outdoor-trails/uzuncam-yaylasi-1767098#wp-1767099