Trasa wąwozy kazimierz

October 27, 2019
October 2019

near Kazimierz Dolny, Lubelskie (Rzeczpospolita Polska)

Trasa przez wąwozy okolic Kazimierza Dolnego, piękne malownicze tereny, w większości łatwe do pokonania.
Ostatni wąwóz może być problematyczny dla auta o małym prześwicie z uwagi na duuże koleiny.

PictographPhoto Altitude 579 ft

Super. Az sie przejade. Fajnie że sa zdjecia

• Photo of ADHE ADHE
    ADHE ADHE Mar 28, 2021

Polecam. Jechałem tą trasą 28.03.2021, w ostatnim wąwozie były dość głębokie koleiny. Było sporo emocji 😁🤤. Jest tam, skrzyżowanie w kształcie litery T gdzie można odbić w lewo by pominąć najcięższy odcinek. Ja tak zrobiłem.

• Photo of Mando66
    Mando66 Oct 7, 2022

Czy jazda tymi wąwozami jest legalna ?

• Pawel Gaweł Oct 25, 2022

Są to drogi dojazdowe do posesji. Nigdzie nie ma zakazów, byłem w weekend i mijałem kilka innych miejscowych Land Roverów. Chyba wozili turystów. Są to zwykłe drogi które w pewnym momencie przebiegają po wąwozie. Trasa bardzo łatwa, dla każdego SUVa 4x4 z zastrzeżeniem że ostatni północny odcinek SUV powinien jechać w dół, w górę trzeba w kilku miejscach przeskoczyć ogniem. Cała reszta do przejechania na taśtasiu.

• Photo of Mando66
    Mando66 Nov 5, 2022

A dziekujemy🔥My zaczelismy od tego trudnego i niestety koleiny dla naszych AT były za głębokie, nawet bokiem nie było jak przejechać trzeba było się wycofać, ale zabawa przednia, faktycznie reszta dróg na luzie. Przy kamieniołomie fajna droga do góry polecam.