Trasa AŚ 4x4 Jura (poprawiona)

October 31, 2016
October 2016

•   4.7 9 Reviews

near Podzamcze, Województwo śląskie (Rzeczpospolita Polska)

Trasa z przewodnika AutoŚwiat 4x4 od Ogrodzieńca do Olsztyna. Uwzględnia objazd odcinka Mirów-Żarki, gdzie oryginalną trasę zmieniono w ścieżkę rowerową. Dodany także wjazd na Pustynię Siedlecką - tam trasa trudniejsza, bez dobrych opon i większego prześwitu ciężko się poruszać. Niestety, coraz więcej odcinków szutrowych pokrywa teraz asfalt.

• zerolik Aug 2, 2017

Very nice road.
    You will need more as 8h if you want to visit to castles.

• masnicaaa Apr 3, 2018

Trasa bardzo łatwa :) troszkę mogło by być mniej asfaltu :) warto zboczyć i objechać zamki i ostańce. Są miejsca gdzie można bardzo blisko podjechać. Cała trasę oprócz pustyni przejechałem bez napędu 4x4. Jeśli chodzi o pustynie nie pchałbym się samemu suvem. Mój seryjny patrol na oponach mt dał radę lecz miejscami były dość spore koleiny. Dla właścicieli suv polecam zaparkować auto i się przejść ;) Polecam trasę na rodzinny wypad !

• skrzysiek Sep 12, 2018

Za wyjatkiem pustyni mozna zrobic wlasciwie kazdym autem. Szlak pozwala zwiedzic kilka zamkow, ogolnie latwy ale ciekawy

• Swiy WJ Jan 6, 2020

Bardzo fajny, lajtowy szlak, jak ktoś szuka większych wrażeń to je znajdzie na Pustyni :) Super widoki, świeży śnieg, który spadł dzień wcześniej i w nocy dodał tylko uroku całej trasie :) Przejechany WJtem 4,7 z małym liftem i VW T3 Synchro

• Grca Fubu Apr 27, 2020

Super trasa na rodzinny wypad. Piekne widoki a do tego masa rewelacyjnych miejsc do zatrzymania z dala od tlumow ludzi. Piknikowalismy w lesie, nasz dwulatek byl mega szczesliwy. Trasa przejezdna praktycznie kazdym samochodem. Polecam

• Photo of MGJeep
    MGJeep May 1, 2020

Całkiem fajna trasa jeśli ktoś szuka czegoś na wyjazd z dziećmi. Spokojnie do przejechania suvem. Jeśli ktoś się wybiera na kawałek poprowadzony przez pustynie - pamiętajcie upuścić ciśnienie w oponach ;)

• Photo of Daniel Nowak
    Daniel Nowak Jul 12, 2020

Bardzo fajna trasa nawet na SUV, ale jak chcecie wszystko po drodze zobaczyc to dzień jest mało. Polecamy

• Photo of Lazer_00
    Lazer_00 Apr 24, 2021

Trasa fajna, łatwa ale ma sporo fajnych miejsc do zobaczenia. Pustynia siedlecka - sporo miejsca do zabawy :)

• Photo of Arkadiusz Malinowski
    Arkadiusz Malinowski Nov 13, 2021

Trasa łatwa do pokonania, faktycznie dość sporo asfaltu. Dużo ciekawych miejsc do zobaczenia

• Photo of Patryk Gumiś
    Patryk Gumiś Mar 20, 2022

Super trasa dla motocykli ADV.
    Łatwa ale widokowa i przyjemna :))