Sierra de la Albera ruta del Avión estrellado

February 16, 2022
February 2022

near Agullana, Catalunya (España)

Aquesta ruta la vam començar passat Agullana un cop dins la ruta podreu veure uns paratges preciosos a tota la serra de l'Alberà abans d'arribar a Requesens veure-ho l'avió estrellat.Després de Requesens direcció a St. Climent Sescebes el track es complica força hi han unes fortes pujades i trialeres molt fortes també, però son de baixada ja ho podre-ho veure al vídeo es per això que he posat ruta dificil però només es aquest tram la resta es fàcil no té cap problema. El track arriba fins St Climent Sescebes on vam tenir que sortir a la carretera obrint una tanca metàl.lica.

Esta ruta la empezamos pasado Agullana , una vez dentro de la ruta podréis ver unos escenarios preciosos a toda la sierra de la Albera. Antes de llegar a Requesens veréis el avión estrellado. Después de Requesens dirección a St Climent Sescebes el track se complica mucho, hay unas subidas-bajadas muy fuertes es por eso que hemos puesto ruta dificil, pero solo es este trozo el resto es fácil. El track llega hasta St. Climent Sescebes donde tuvimos que salir a la carretera abriendo una cerca metálica.

Avión estrellado-Crashed airplane

Pujades-Subidas-Uphill extreme

Trialera extrema

• Photo of Zak Defender
    Zak Defender Feb 19, 2022

Any other route you can recommend close by for March