Sant Julia de Loira a Aranser

June 18, 2021
June 2021

•   2.5 2 Reviews

near Sant Julià de Lòria, Sant Julià de Loria (Andorra)

Feta el 18/06/2.021 amb bon sol i molta visibilitat.

Pujada des de Sant Julià de Loira, Andorra, fins a la part alta de Naturlandia, La Rabassa per carretera asfaltada.
A partir d'aquí comença la pista que puja fins al refugi de Roca de Pimés que ès al límit de la frontera d'Andorra amb Catalunya.
Passem el Coll de Pimés i veiem a la dreta la Guardia Civil en un Turò però no ens molesten i començem la baixada direcció Bescaràn.
Abans d'arribar al poble trobem una pista a la esquerra que en bon estat ens portarà direcció al Pla de Llet i direcció Aranser.
El tram per anar al Pla de Llet te la part final amb pedres grans que s'han de passar amb tècnica per no tocar el baixos. Millor donar la volta abans segons el vehicle.
Despres del Prat de Miró trobem l'estació d'esquí d'Aranser i la carretera fins al poble asfaltada.
Salut i bona ruta.

Pla De Llet

JuliSG Jun 22, 2021

Hola Boby01.
    Si mires l'unica foto de la ruta veuràs el cotxe.
    I sí, es molt maca i molt aèria i si la fas que tinguis un dia amb bona visibilitat per gaudir-la.
    Salut i bones rutes.

• Photo of S. altava
    S. altava Aug 17, 2021

Buenas tardes, he realizado la ruta esta tarde 17-08-21 y bastante antes de llegar al mirador hay una señal de prohibido pasar vehículos no autorizados, he tenido que dar la vuelta

JuliSG Aug 21, 2021

Hola salvador altava.

Sento molt que t'hagi passat això però hauries de escoltar les noticies

JuliSG Aug 21, 2021

Hauries de saber què han tancat moltes rutes de montanya per acumulació de gent i oer risc d'incendis. Poder al setembre, a la segona quinzena les tornaran a obrir.
    Salut i bones rutes.

• Photo of Boby01
    Boby01 Aug 24, 2021

Està varrada a 10 km del trencall de Bescaran sensa altre alternativa que recular 10 km
    Crec que s’hauria de notificar en el trencall